poniedziałek, 4 stycznia 2016

Projekt Denko - Grudzień 2015

Witam!
Jest to mój pierwszy wpis na blogu w tym roku. Na samym wstępie chciałabym Wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku, oby był mniej pechowy niż poprzedni. ; ) Nie przedłużając zapraszam do przeczytania. ; )

DENKO GRUDZIEŃ 2015

1. Rossmann, Alterra, Peeling pod prysznic PAPAJA I EKOLOGICZNY KOKOS
    Największy bubel w moim życiu. Jak dla mnie ten produkt ma same minusy, zaczynając od zapachu - cuchnie spirytusem. Do tego jest bardzo lejący, strasznie mało wydajny. Moim zdaniem ten produkt nie jest peelingiem, a nieudanym żelem pod prysznic z wiórkami kokosowymi. Do tego cena regularna 7,99 PLN za taki bubel to przesada. 
Czy kupię ponownie? - NIE!

2. Rossmann, Isana, Żel pod prysznic na lato z ekstraktem z mango
    To mój najlepszy żel pod prysznic jakikolwiek miałam. Mogłabym go kupować non stop, ponieważ cudownie pachnie,  ale niestety jest to edycja limitowana. Żel dobrze oczyszcza naszą skórę, nie przesusza jej, skóra jest miła w dotyku. 
Czy kupię ponownie? - TAK!

3. Astor, Perfect Stay, 24H Foundation + Perfect Skin Primer (Podkład do twarzy i baza 2 w 1)
    - doskonale nawilża    - nie podkreśla suchych skórek
    - średnie krycie i trwałość (maks 6h) - Gdy podkład nakładałam rano ok. godz. 7, a zmywałam go po 21 to na płatku kosmetycznym nie było żadnych śladów podkładu
    - moja skóra bardziej świeciła się w strefie T    - przy częstszym używaniu zapychał mnie 
Czy kupię ponownie? - NIE!

4.  ALOE VERA Carea, Bawełniane płatki kosmetyczne 100% Bawełny
Czy kupię ponownie? - TAK!

5.  BeBeauty, Creamy GEL SENSITIVE Łagodzący Żel-Krem, Cera sucha i wrażliwa
    Bardzo dobry tani produkt, dostępny w każdej Biedronce. Dobrze usuwa zanieczyszczenia, używam do wykończenia demakijażu. Produkt jest bardzo wydajny (jedno opakowanie starcza mi na dwa miesiące przy używaniu tego produktu dwa razy dziennie). Minusem tego produktu jest na pewno zapach, pachnie jak dla mnie on trochę dziwnie, ale na szczęście nie utrzymuje się ten zapach na twarzy. Producent obiecywał nawilżenie, a okazało się, że żel-krem wysusza skórę.
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM!

6. Ziaja, Anty-perspirant `Bloker`
    Mam go od ok. 10 miesięcy. Pamiętam, że na początku faktycznie działał bardzo dobrze- skutecznie redukował nadmierne pocenie i ograniczał wydzielanie potu oraz przykrego zapachu. Wtedy używałam go tak jak producent zalecał, czyli 1-2 razy w tygodniu i działał. Gdy używałam go częściej moje pachy dziwnie swędziały i piekły. Niestety coś się stało i od ok. 3 miesięcy jego działanie zanikało coraz bardziej, aż w końcu przestał działać. Nie wiem dlaczego... może miałam pechowe opakowanie, które z czasem straciło swoje magiczne moce do walki z potem. Dlatego zamierzam kupić następne opakowanie, a te wyrzucić do kosza (chociaż jest w nim jeszcze sporo produktu). 
Czy kupię ponownie? - TAK!

7. Planeta Organica, Scrub do Stóp z Olejem z Awokado - "Niesamowita Miękkość"
    Świetny peeling. Doskonale wygładza, oczyszcza, nawilża.
Czy kupię ponownie? - TAK!

8. Balea, Professional, Oil Repair, Odżywka do włosów    recenzja - klik!Czy kupię ponownie? - NIE WIEM!

9. Rossmann, Alterra, Feuchtigkeits - Spulung Granatapfel & Aloe Vera (Nawilżająca odżywka `Granat i aloes`)
    Wspaniale odżywia, nawilża, dociąża, ale nie przeciąża. Ułatwia rozczesywanie, skręt jest po niej znacznie lepszy. Cudownie pachnie. Nie wiem sama dlaczego ta odżywka nie doczekała się jeszcze osobnej recenzji, ale na pewno to w niedalekiej przyszłości nadrobię.

Czy kupię ponownie? - TAK!

10. Balea, Wanilia i Migdał - Odżywka do włosów    recenzja - klik!
Czy kupię ponownie? - TAK!

11. Essence, I Love Extreme, Volume mascara ( Tusz pogrubiający)
    Dobrze pogrubia i wydłuża rzęsy, nie skleja, ładny głęboki czarny kolor, bardzo często osypywał się.

Czy kupię ponownie? - NIE WIEM!

12. Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Żel myjący normalizujący na dzień / na noc - próbka
Czy kupię ponownie? - NIE WIEM!

13. Nivea, Nivea CremeCzy kupię ponownie? - TAK!

A jak Wasze grudniowe denka wypadły? ; ) 

Pozdrawiam! ; )
Szczęśliwego Nowego Roku! 

7 komentarzy:

  1. lubię tę odzywkę i ogólnie linię z alterry oraz płatki kosmetyczne,a asto mi nie podpasował w żadnej wersji prawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Blokerem Ziaja u mnie ten sam problem i skoro nie tylko u mnie, to mój tez poleci do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywkę z Alterry planuję kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojego denka miałam tylko Ziaję i wolę antyperspiranty w areozolu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...