środa, 30 grudnia 2015

Balea, Wanilia i Migdał

   Witam!
   Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do zapoznania się z moją opinią na temat odżywki Balea `Wanilia i Migdał`. 



Balea, Odżywka `Wanilia i Migdał`


   Moja opinia: 


Produkt otrzymujemy w opakowaniu zamykanym na zatrzask. Odżywka bardzo ładnie pachnie i zapach utrzymuje się długo na włosach. Konsystencja jak dla mnie jest trochę za rzadka, ale odżywka nie spływała z rąk ani włosów. Dobrze również rozprowadzała się na całej długości. Jej wydajność określiłabym jako średnią. Odżywka najlepiej działała, gdy trzymałam ją na min. 30 minut na włosy. Odżywka bardzo pomaga w rozczesywaniu włosów. Włosy są po niej były nawilżone, wygładzone, nie obciążone, nie powodowała puchu, nie zaburzała skrętu. Niestety jej ogromnym minusem jest wysoko w składzie Isopropyl Alcohol, który przy częstym stosowaniu strasznie wysusza moje włosy. Jednak gdy nie używam jej niezbyt często nie wyrządza krzywdy moim włosom. Przy następnej wizycie w Drogerii DM na pewno kupię ją ponownie. 


   Cena: 0,55 €
   Pojemność: 300 ml 
   Dostępność: Drogerie D&M, allegro 



   INGREDIENTS: AQUA (woda) | CETEARYL ALCOHOL (emulgator, emolient tłusty, tworzy warstwę okluzyjną, nawilża, zmiękcza, wygładza) | PANTHENOL (prowitamina B5, humektant) | CITRIC ACID (regulator pH) | ISOPROPYL ALCOHOL (rozpuszczalnik, konserwant) | NIACINAMIDE (Witamina PP) | ALCOHOL | VANILLA PLANIFOLIA FRUIT EXTRACT (ekstrakt z wanilii) | PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL (olej migdałowy, emolient) | PARFUM (zapach)| DISTEAROYLETHYL HYDROXYETHYLMONIUM METHOSULFATE (antystatyk, substancja kondycjonująca) | BEHENTRIMONIUM CHLORIDE (konserwant, antystatyk) | DICAPRYLYL ETHER (emolient suchy, tworzy warstwę okluzyjną i działa kondycjonująco, pełni funkcję rozpuszczalnika dla substancji nierozpuszczalnych w wodzie) | ISOPROPYL PALMITATE (emolient suchy, tworzy warstwę okluzyjną i działa kondycjonująco) | CETRIMONIUM CHLORIDE (konserwant, antystatyk, ułatwia rozczesywanie) | BIS-ETHYLHEXYL HYDROXYDIMETHOXY BENZYLMALONATE (?) | SODIUM BENZOATE (konserwant)


_________________________________________________________________________________

Zapraszam do zapoznania się z moimi opiniami na temat innych odżywek Balea:





Używaliście odżywek Balea? Jakie są Wasze opinie na ich temat? : )
Szczęśliwego Nowego Roku! ; *

13 komentarzy:

  1. Bardzo dużo czytałam na temat produktów tej marki. Z pewnościa zapach by mi się spodobał.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam kompletnie kosmetyków tej firmy, ale ogólnie zbierają pozytywnie opinie na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Balei miałam tylko żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  4. balea do wlosow u mnie sie nie sprawdza :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam wogóle odżywek Balea.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam Balei, nie byłam nigdy w tych drogeriach, gdzie sprzedają ich kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać jeszcze kosmetyków do włosów z Balei, ale zamówiłam sobie kilka szamponów i zobaczymy jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji używać odżywek Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz pierwszy slyszę o takiej marce kosmetyków. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/sylwestrowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam, wolę Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nigdy nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...