niedziela, 6 grudnia 2015

Aktualizacja włosowa - grudzień 2015

Witam! :  )

aktualizacja włosowa - grudzień 2015
Aktualizacja włosów - grudzień 2015
Listopad nie był najlepszy dla moich włosów. Na początku miesiąca byłam chora, leżałam w szpitalu Nie w głowie było mi dbanie o włosy, w tym czasie moje włosy były katowane szamponem, następnie nierozczesywane do końca były suszone suszarką z ciepłym nawiewem, po czym robiłam koczka ślimaczka. W listopadzie moje włosy były olejowane tylko raz - przez to końcówki były ciągle suche. W tym miesiącu zamierzam lepiej dbać o włosy - częściej je olejować i przede wszystkim nie zapominać o silikonowym serum. : ) 

aktualizacja włosowa

Zdjęcie po lewej stronie zostało zrobione dokładnie 17 października, a te po prawej 6 grudnia - zdjęcie jest trochę przekłamane, moje włosy nie są rude, mają dokładnie taki sam kolor jak te po lewej stronie. Zdjęcie zostało zrobione z lampą błyskową stąd ten rudy kolor. Za miesiąc postaram się zrobić lepszej jakości zdjęcie oraz poproszę kogoś aby pomógł mi zmierzyć długość moich włosów gdy będą jeszcze mokre. W styczniu po studniówce zamierzam podciąć włosy o jakieś 5 cm - na zdjęciu można zauważyć, że włosy są nierówne. Główną przyczyną tego jest to, że mam przedziałek po innej stronie niż wtedy gdy ostatni raz miałam podcinane włosy, w dodatku zdjęcia nie były robione tego samego dnia co myłam włosy, dlatego są trochę nieogarnięte, ale rzadko mam okazję, żeby ktoś mi zrobił zdjęcie włosów , więc korzystam z każdej możliwej okazji. ; ) 

Pozdrawiam! ; )

14 komentarzy:

  1. ładne włosy, a rudy kolor by ci pasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku miałam rude włosy. :) chociaż od razu po farbowaniu były pomarańczowe. : )

      Usuń
  2. Ile ja bym dała za takie urocze loczki :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Żebyś nie napisała w poście, to byłabym pewna, że masz teraz rude:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rudy kolor bardzo ładny :D szkoda że przekłamany bo by Ci pasował

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  6. już myślałam, że masz takie cudowne rude loczki :D ładnie by Ci było

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...