niedziela, 15 listopada 2015

I miesiąc zapuszczania. + Mój plan treningowy. 16-22.11.2015

Witam!
Niestety pierwszy miesiąc zapuszczania włosów nie wypadł najlepiej. Drożdże i skrzypowitę piłam jedynie przez dwa tygodnie, ale efekty dało się zauważyć. Powodem przerwania tej kuracji była moja choroba - odmiedniczkowe zapalenie nerki lewej. Choroba była dość uciążliwa. Na początku nawet lekarz nie wiedział co mi dolega - miałam gorączkę i gdy brałam głębszy oddech bolał mnie brzuch w śródbrzuszu. Na początku moja dr rodzinna skierowała mnie na ogólną analizę moczu, ale wynik wyszedł prawidłowy. W końcu moja dr dała mi skierowanie na badanie krwi CRP. Wynik wyszedł tragiczny - 180 mg/l. Dostałam skierowanie do szpitala. Tam zrobili mi masę badań i w końcu wyszło, że mam odmiedniczkowe zapalenie nerki lewej. Dostawałam antybiotyk dożylnie trzy razy dziennie i do tego oczywiście kroplówki. CRP ze 180 mg/l spadło w ciągu tygodnia do 8mg/l, więc jest już dobrze. Aktualnie przyjmuję antybiotyk w tabletkach, aby wszystko wróciło do normy. Za miesiąc muszę zrobić badanie usg czy z nerką jest już wszystko dobrze. 
Podczas dwóch tygodni picia drożdży i skrzypokrzywy zauważyłam, że moje paznokcie rosną o wiele szybciej niż zwykle. Włosy na całym ciele rosły szybciej, musiałam o wiele częściej depilować m. in. brwi. Jednak czy włosy na głowie urosły więcej niż zwykle tego nie wiem, dwa tygodnie to za mało, aby zobaczyć jakąś różnicę, ale mam nadzieję, że jednak trochę podrosły.
Kurację mam zamiar zacząć znowu, gdy tylko skończy mi się antybiotyk, czyli za tydzień. Ponieważ zaczęło mi wypadać trochę więcej włosów niż zwykle, myślę że to przez przyjmowanie antybiotyków. 
Już za dwa miesiące moja studniówka, więc trzeba spalić trochę oponki z brzucha, więc przedstawiam Wam mój plan treningowy na nadchodzący tydzień. ; )

PLAN TRENINGOWY

Poniedziałek, 16.11.2015

  1. Rozgrzewka Mel B
  2. Rozciąganie 
  3. Boczki Tifanny
  4. Ćwiczenia na dolne partie brzucha:
    Nożyce - 20 sekund
    Unoszenie nóg w leżeniu - 10 powtórzeń
    Przyciąganie do klatki piersiowej - 10 powtórzeń
    Unoszenie nóg - 10 powtórzeń
    4 serie
  5. Trening ABS - Mel B
  6. 50 przysiadów
  7. Ćwiczenia rozluźniające i rozciągające - Mel B

Wtorek, 17.11.2015
  1. 55 przysiadów
Środa, 18.11.2015
  1. Rozgrzewka Mel B
  2. Rozciąganie 
  3. Boczki Tifanny
  4. Ćwiczenia na dolne partie brzucha:
    Nożyce - 20 sekund
    Unoszenie nóg w leżeniu - 10 powtórzeń
    Przyciąganie do klatki piersiowej - 10 powtórzeń
    Unoszenie nóg - 10 powtórzeń
    4 serie
  5. Victoria's Secret Angel Butt Workout
  6. 60 przysiadów
  7. Ćwiczenia rozluźniające i rozciągające - Mel B

Czwartek, 19.11.2015
  1. Turbo Spalanie - E. Chodakowska

Piątek, 20.11.2015
  1. Rozgrzewka Mel B
  2. Rozciąganie 
  3. Boczki Tifanny
  4. Ćwiczenia na dolne partie brzucha:
    Nożyce - 20 sekund
    Unoszenie nóg w leżeniu - 10 powtórzeń
    Przyciąganie do klatki piersiowej - 10 powtórzeń
    Unoszenie nóg - 10 powtórzeń
    4 serie
  5. Ćwiczenia na idealne, smukłe ramiona i ręce z lekkimi ciężarkami - fitappy2
  6. Smukłe i silne ramiona - Trening Fitness
  7. 70 przysiadów
  8. Ćwiczenia rozluźniające i rozciągające - Mel B

Sobota, 21.11.2015
  1. 75 przysiadów
Niedziela, 22.11.2015
  1. Rozgrzewka Mel B
  2. Rozciąganie 
  3. Trening Cardio - Mel B
  4. Trening nóg - Mel B
  5. Trening klatki piersiowej i pleców - Mel B
  6. Trening pośladków - Mel B
  7. 80 przysiadów
  8. Ćwiczenia rozluźniające i rozciągające - Mel B


TROCHĘ INSPIRACJI...






Pozdrawiam! ; )

10 komentarzy:

  1. Też muszę się wziąć za ćwiczenia ale jakoś nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wlasnie mysle zeby zakupic sobie karnet na silownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj biedna! najważniejsze, że już wróciłaś do zdrowia :)
    a inspiracje śliczne, powodzenia w ćwiczeniach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, siedze w cwiczeniach i zdrowym odżywianiu już rok. Mam swój plan wyznacozny po wielu próbach i błedów, mogę wiedzieć jaki masz cel? czy to już rzeźba czy spalanie tkanki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spalanie dolnej tkanki tłuszczowej z brzucha. ; )

      Usuń
    2. cardio rób zawsze na końcu, w sumie zamiast Ewki i Mel b proponowalabym Focus T25 i siłowe na brzuchol :))

      Usuń
    3. dziękuję za porady! : )

      Usuń
  5. oj gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. też muszę sie za siebie wziąć !!!
    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...