poniedziałek, 30 listopada 2015

Mój ulubiony szampon do włosów - Hipp, szampon pielęgnacyjny


HiPP Babysanft Szampon pielęgnacyjny

 OD PRODUCENTA 

Szampon pielęgnacyjny HiPP Babysanft jest idealny do pielęgnacji wrażliwej skóry głowy Twojego dziecka. Łagodnie myje i jest delikatny dla oczu. Pozostawia włosy błyszczące i miękkie w dotyku. Idealny także dla delikatnych włosów i wrażliwej skóry głowy osób dorosłych.

Dobrze tolerowany także przez wyjątkowo wrażliwą skórę, skłonną do atopii.

S E N S I T I V E
Bez oleju mineralnego. Stworzony, aby zminimalizować ryzyko alergii.
  • delikatnie perfumowany
  • zgodnie z przepisami prawnymi nie zawiera substancji zapachowych uważanych za alergizujące, barwników ani substancji konserwujących
  • bez olejków eterycznych
  • bez mydła - delikatny dla oczu
  • bez emulgatorów PEG
  • bez parabenów
  • pH neutralne dla skóry

Pełna troska o wrażliwą skórę.

 INCI: 


 CENA, POJEMNOŚĆ, DOSTĘPNOŚĆ: 

ok. 11 PLN, 200 ml, drogerie kosmetyczne np. Hebe, niektóre supermarkety

 MOJA OPINIA 

Jest to mój ulubiony szampon. Nie wyobrażam teraz sobie jak mogłam używać kiedyś Babydreamu do mycia włosów.


Zalety

  • dobry skład, brak SLS
  • dobrze oczyszcza
  • nie podrażnia
  • nie obciąża
  • nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów
  • wydajny (1 buteleczka starcza mi na ponad 2 miesiące, a włosy myję co drugi dzień, a czasem nawet i codziennie)
  • dobrze się pieni
  • dobrze zmywa oleje
  • włosy po nim nie są "skrzypiące", poplątane tak jak po Babydreamie
  • bardzo ładny zapach
  • cena
Jak dla mnie ten szampon nie ma żadnych wad. ; )


Pozdrawiam! : )

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...