czwartek, 3 grudnia 2015

Recenzja Shampoo Babydream + Listopadowe denko.

Witam! ; )


 OD PRODUCENTA 
Babydream szampon dla niemowląt. Myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy. Zawiera wyciąg z rumianku i pantenol. Babydream szampon dla niemowląt zawiera łagodne substancje myjące bez mydła, które delikatnie, lecz gruntownie myją włosy i skórę głowy. Pantenol chroni skórę przed wysuszeniem. Rumianek koi delikatną skórę. Białka kiełków pszenicy zapobiegają wyrywaniu włosów przy czesaniu. Szampon jest idealny również do codziennego mycia włosów u dorosłych. Produkt gwarantowanej jakości.
  • Nie zawiera barwników i substancji konserwujących
  • nie zawiera oleju mineralnego i parafinowego
  • pH neutralne dla skóry
  • tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.



 INCI: 

 CENA, POJEMNOŚĆ, DOSTĘPNOŚĆ: 

5,99 PLN, 250 ml, Rossmann

 MOJA OPINIA 
Jest to mój pierwszy delikatny szampon jaki kupiłam sobie gdy zainteresowałam się włosomaniactwem. Szampon dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy, bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem olei. Ma bardzo dobry skład, nie zawiera SLS, dlatego można go stosować do codziennego mycia włosów. Przy częstym stosowaniu Babydreamu zauważyłam, że moja skóra głowy często mi swędziała. Moje włosy po użyciu tego szamponu zawsze były "skrzypiące" i do tego bardzo poplątane. Dlatego zrezygnowałam z używania tego szamponu i aktualnie do codziennego mycia włosów używam mojego ulubionego szamponu Hipp, recenzję znajdziecie tutaj! 

DENKO
LISTOPAD 2015

Jestem zadowolona z ilości zużytych kosmetyków. W tym miesiącu stawiałam przede wszystkim na zużywanie w pierwszej kolejności kosmetyków, które są otwarte od dawna i jest ich bardzo mało, stąd ta duża liczba zużytych szamponów do włosów. 


  • Eveline, Argan Gold Edition, Waniliowy krem - maska do rąk i paznokci - wydajny, dobrze się wchłania, nie pozostawia na skórze tłustej warstwy, pięknie pachnie, ale jego nawilżenie jest krótkotrwałe. 
  • Lakiery do paznokci Eveline miniMAX - szybko schną, dobrze kryją (dwie warstwy lakieru), odpryskują po kilku dniach.
  • Lakier do paznokci, WIBO - długo schnie, odpryskuje następnego dnia
  • Lakiery do paznokci, Lovely Gloss Like Gel - ładnie pokrywają dopiero przy 2/3 warstwach lakieru, przy jednej warstwie lakieru szybko schną, przy większej jest już gorzej, odpryskują po ok. 4 dniach
  • Isana, Zmywacz do paznokci z olejkiem pielęgnacyjnym, nie zawiera acetonu - dobrze zmywa, wysusza paznokcie i skórki
  • Essence, I Love Extreme, Volume mascara ( Tusz pogrubiający) - dobrze pogrubia i wydłuża rzęsy, nie skleja, ładny głęboki czarny kolor, bardzo często osypywał się
  • Miss Sporty, Perfect Color Lipstick nr 039 - pomadka bardzo krótko utrzymuje się na ustach, zostawia brzydki kontur wokół ust, rozmazuje się, 



  • Babydream, Szampon z rumiankiem i pantenolem
  • Hipp, Szampon pielęgnacyjny - recenzja tutaj!
  • Joanna, Naturia, szampon z pokrzywą i zieloną pokrzywą - dobrze oczyszcza, nie podrażnia, 
  • Balea Professional, Glossy Braun Spülung - odżywka do włosów brązowych - recenzja tutaj!



  • L`biotica, Złuszczająca maska do stóp w postaci nasączonych skarpetek - efekt gładkich stóp utrzymywał się u mnie ok. 2 tyg. 
  • PRRETI, plastry na podbródek i czoło oczyszczające pory - największy bubel, plastry nie radzą kompletnie sobie z wągrami
A jak Wasze listopadowe denka wypadły? ; ) 
Pozdrawiam! ; )


12 komentarzy:

  1. Szkoda, że plącze włosy, ale w sumie to uroki szamponów delikatnych :( i to swędzenie głowy, nie lubię!!
    Oooo spore denko! :)
    O moim denku Ci pisać nie będę, na dniach sama o nim napiszę na blogu :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poplątane włosy można przeżyć, najgorsze jest jednak swędzenie głowy. : (

      Usuń
  2. niestety zazwyczaj te szampony dla dzieci plączą włosy,ale muszę sobie taki kupić,bo potrzebuję czegoś łagodnego
    a denko dość duże

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że te plastry to taki bubel..

    OdpowiedzUsuń
  4. Z szamponem Babydream bardzo się polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj również nie przepadam za babydremem - plątał dość mocno włosy, mnie lekko puszył i skóra głowy też troszkę marudziła ;) Teraz zachwycam się szamponami ecolab, hippa też lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy tego szamponiku ale lubię ich oliwkę w lecie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ich szampon.
    Ja również tworzę wpis do projektu denko i przeważają w nim...lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plącze włosy faktycznie i to bardzo.Ładnie się błyszczą przynajmniej

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam go ,ale na hipp się czaję bardzo.Tylko oni maja promocje jedynie dla mam i ich dzieci a nei dla takiej starej krówki jak jja co sobie włosomaniactwo wymyślła ;D zostaję jako obserwator ,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ten szampon niestety powodował wypadanie włosów :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...