piątek, 4 grudnia 2015

Recenzja - Balea, Professional, Oil Repair, Odżywka do włosów

Witam!
Dzisiaj chciałabym bardzo podzielić się z Wami moją opinią na temat odżywki Balea z olejkiem arganowym. Jeśli chcecie poznać moją opinię na jej temat, zapraszam.



OPIS PRODUCENTA:
Profesjonalna odżywka do suchych i zniszczonych włosów, zawierająca pielęgnujący olejek arganowy. Nawilżający kompleks z białka pszenicy, panthenol oraz gliceryna stymulują i pobudzają cebulkę włosa oraz wzmacniają całą jego strukturę.

CENA:
1,35€

POJEMNOŚĆ:
200 ml

DOSTĘPNOŚĆ:
Drogerie DM

INCI: 



woda - gliceryna, humektant - emolient tzw. tłusty, emulgator - emolient, tzw. suchy - konserwant, także substancja o działaniu antystatycznym - olej arganowy, emolient - zapach - prowitamina B5, humektant -   konserwant, rozpuszczalnik, może wysuszać, uczulać i podrażniać skórę głowy - substancja zapachowa, konserwant - hydrolizowane białka pszenicy - konserwant - regulator pH


Moja opinia:
Odżywkę otrzymujemy w miękkiej tubie. Odżywka ma bardzo żadną konsystencję i jest mało wydajna, pachnie drogeryjnym kokosem. Oil Repair używam od tegorocznych wakacji, zawsze nakładałam ją na min. 30 min. na włosy. Najlepiej sprawdzała się u mnie w lato. Dobrze nawilżała, pomagała w rozczesywaniu, nie powodowała puchu, ale niestety nie dociążała ich. Gdy przyszła jesień, a z nią deszcze, moje włosy zaczęły się przez nią puszyć - wina gliceryny na drugim miejscu. Jednak znalazłam sposób na ten puszek - odżywkę nakładałam na wcześniej naolejowane i umyte włosy. Po takim odżywieniu moje włosy były dobrze dociążone, ale nieobciążone, włosy ładnie się kręciły. Włosy po użyciu odżywki na wcześniej nienaolejowane wcześniej włosy, następnego dnia były już suche. 


Włosy po użyciu odżywki Oil Repair na wcześniej naolejowane włosy.

Inne odżywki Balea:
Używaliście odżywek Balea? Jakie są Wasze opinie na ich temat? : )
Pozdrawiam! : ) Miłego weekendu : )


9 komentarzy:

  1. fajna musi być tylko jakoś nie widzę tej serii nigdzie w sklepach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywka stacjonarnie jest dostępna tylko w drogeriach DM, w Niemczech. ; )

      Usuń
  2. ja miałam z tej serii kurację w malutkiej tubce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie można kupić ich stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to coś dla mnie, bo nie lubię dociążających odzywek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Balei miałam tylko żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś będę miała okazję ją przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i mnie nie zachwyciła:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...