sobota, 5 grudnia 2015

List do mikołaja, czyli Świąteczna Wishlista

Witam!  ; )

Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc aby ułatwić kupienie prezentu dla Świętego Mikołaja, sporządziłam wishlistę. ; )
Większość z tych rzeczy jest mi na prawdę bardzo potrzebna. Kolejność numeracji produktów w Wishliście nie jest przypadkowa. Najpotrzebniejsza rzecz ma oczywiście numerek "1". : )

Świąteczna Wishlista


  1. Revlon, ColorStay 220  Natural Beige
  2. Kryolan Anti-Shine Powder
  3. Bourjois, Pastel Joues, róż nr 34 Rose D'or
  4. Hakuro H51 - pędzel do podkładu
  5. Hakuro H56 - pędzel do pudru
  6. Hahuro H13 - pędzel do różu
  7. W7 - BROW MASTER STENCIL KIT - Zestaw 4 szablonów do stylizacji brwi
  8. Golden Rose - Velvet matte LIPSTICK - Matowa pomadka do ust nr 09


Większość z tych rzeczy chciałabym nabyć do końca tego roku. Chodzi mi głównie o podkład z Revlonu , Kryolan oraz pędzle Hakuro H51 i H56. : )

A Wy zrobiliście już swoje Świąteczne Wishlisty? :)
Pozdrawiam! ; )

22 komentarze:

  1. Podkład z Revlona też mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten bourjois i polecam bardzo ,czasami problem z nabraniem go na pędzelek mam i raz udaje mi się nabrać za mało a raz za dużo, ale ma śliczny kolor i ładnie pachnie . Hakuro sobie odpuściłam ostatecznie poniaż kupiłam dwa zestawy pędzli ale kiedyś chociaż jeden na wypróbowanie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przygarnęłabym z chęcią 8! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szminka jest megaa!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam róż z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Golden Rose - Velvet matte - moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Internetowa drogeria i juz masz podklad z Revlonu :) Tylko uwaga bo wiekszosc ma odcienie rozowe..

    OdpowiedzUsuń
  8. ja swoją wishlistę robię sama sobie co miesiąc i staram się ją spełniać : D pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego pudru z Kryolana :) Mam nadzieję, że pojawi się o nim recenzja :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkłady z Revlonu są super, szkoda tylko, że wybór kolorów jednak wciąż mały..

    OdpowiedzUsuń
  11. Lista genialna. Jeśli nie chcesz wydać majątku na podkład i róż polecam zrobić zakupy w drogerii internetowej :) Hakuro nie miałam, generalnie rzadko sięgam po pędzle, ale może w tym roku Mikołaj mnie zaskoczy i przyniesie mi pędzle? Nie obraziłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nr 1 i 3 też bym nie pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pogardziłabym pędzlami albo subskrypcją chill box :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bardzo chciałabym ten podkład z Revlon :) Chyba też zrobię listę, bo coś czuję, że niedługo pogubię się w moich zachciankach świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkład Revlon używam i jestem z niego mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna lista i życzę Ci jej spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zrobiłam taką ogólną listę, nie tylko świąteczną:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...