niedziela, 22 listopada 2015

Balea Professional, Glossy Braun Spülung - odżywka do włosów brązowych

Witam, 

dawno nie dodawałam żadnych recenzji, więc czas zacząć nadrabiać zaległości. Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do przeczytania mojej recenzji na temat odżywki Balea do brązowych włosów. 





 Balea Professional, Glossy Braun Spülung - odżywka do włosów brązowych 

 INCI: 
AQUA · CETEARYL ALCOHOL · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE · DICAPRYLYL ETHER · PANTHENOL · DIPROPYLENE GLYCOL · PROPYLENE GLYCOL DIBENZOATE · PARFUM · LAURYL ALCOHOL · HYDROXYETHYLCELLULOSE· CETRIMONIUM CHLORIDE · TOCOPHERYL ACETATE · MICA · ISOAMYLP-METHOXYCINNAMATE · GLYCERIN · HYDROLYZED WHEAT PROTEIN · BUTYLMETHOXYDIBENZOYLMETHANE · LAWSONIA INERMIS LEAF EXTRACT · CITRIC ACID · HYDROLYZED SOY PROTEIN · HYDROLYZED CORN PROTEIN ·TOCOPHEROL · BASIC YELLOW 57 · BASIC BROWN 17 · BASIC BROWN 16 · SODIUM BENZOATE · PHENOXYETHANOL · CI 77491 · CI 77891 · CI 60730.

 CENA, DOSTĘPNOŚĆ: 
1,35 € - drogerie DM, ok. 10 PLN + koszty wysyłki - allegro

 MOJA OPINIA: 
Co do tej odżywki mam mieszane uczucia. Powodem jest to, że inaczej działa na moje zniszczone końcówki, a inaczej na moje zdrowe włosy. Włosy u nasady obciążała, a z końcówkami radziła sobie trochę gorzej. Często miałam przyklapnięte włosy przez co musiałam je myć następnego dnia po użyciu tej odżywki. Zauważyłam, że gdy nakładałam ją tylko na 5 minut na włosy słabo działała, dopiero trzymanie jej ok. 40 minut na włosach dawało dobre efekty, czyli dobre nawilżenie włosów. Moje włosy ładnie się po niej kręciły.  Dużym plusem jest brak silikonów w składzie. Jednak dużym minusem jest to, że nie pomaga w rozczesywaniu włosów, a szkoda... kolejnym minusem jest to, że jest mało wydajna. A największym jak dla mnie minusem tej odżywki jest to, że nie można jej nabyć stacjonarnie. 

Mieliście do czynienia z tą odżywką lub jakąś inną z Balei? Jaki się u Was spisały? :)

Pozdrawiam! : )

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że taka słaba dostępność i że jest mało wydajna...

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się troche ciesze że nie mam dostępu do odżywek Balea, choć czasem chciałoby się do nich dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam nic z Balei:(Pozdrawiam:)***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tyle produktów,które chciałabym przetestować z tej firmy *.* Ten dołącza do tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Balea nie miałam nigdy do czynienia. Szkoda, że kiepsko działa :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tej odżywki. Jest dla mnie dość neutralna, za to szampon z tej serii jest naprawdę bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...