poniedziałek, 1 lutego 2016

Aktualizacja włosowa - Luty 2016

   Witam!

Tak jak planowałam po swojej studniówce obcięłam w końcu swoje włosy. Jak możecie zauważyć, to było konieczne. Włosy nie prezentowały się zbyt dobrze. Miały różną długość przez to, że obcinałam nożyczkami poplątane kołtuny. 
Swoje włosy obcięłam w salonie Welli w Ełku, trafiłam tam na bardzo miłą fryzjerkę, która doradziła mi ile obciąć włosów (chciałam ściąć o wiele więcej włosów, ale ona mi doradziła, że będzie to źle wyglądało). Do tego moje włosy zostały postopniowane, ale nie w taki tradycyjny sposób,ale  nie umiem tego dokładnie wytłumaczyć, fryzjerka wytłumaczyła mi to tak, że da to moim włosom lekkości i będę lepiej kręciły się. I muszę przyznać, że podziałało. Sami możecie zobaczyć na zdjęciach, że kręcą się o wiele lepiej niż miesiąc temu. Do tego dzięki ścięciu włosów moje włosy wyglądają na o wiele gęstsze. Kolejne cięcie włosów planuję na koniec kwietnia. : )


aktualizacja włosowa - luty 2016


Co używałam w styczniu?

Do codziennego mycia włosów używałam delikatnego szamponu Hipp. Do mocniejszego mycia włosów używałam szamponu Isana Med z 5% zawartością mocznika.

Odżywki/Maski: 

- Yves Rocher, Odżywka odbudowujaca 
- Balea, Professional, Repair + Pflege, Spulung (Odżywka do zniszczonych włosów)
- Balea, Odżywka z Granatem i Jagodami Goi
- Gliss Kur Ultimate Repair, Odżywka do włosów bardzo zniszczonych
- Serical, Crema al Latte (Mleczna maska do włosów)

Olejowanie:

- Olej rycynowy
-  Babydream, Pflegeol, Oliwka pielęgnacyjna

Inne:

- Serum silikonowe CHI
- Yves Rocher, Spray podkreślający loki z wyciągiem z Baobabu 


aktualizacja włosowa - luty 2016


Plan pielęgnacji na luty:

Szampony:

- Szampon pielęgnacyjny Hipp Babysanft (do codziennego mycia włosów)
- Szampon do włosów kręconych z wyciągiem z Baobabu, Yves Rocher (do mocniejszego mycia)

Odżywki/Balsamy/Maski:

- Planeta Organica, Czarna marokańska maska do włosów, przeciw wypadaniu 
- Planeta Organica, Afryka, Balsam do włosów farbowanych z olejem arganowym `Blask koloru`
- NaturVital, Sensitive Hair Mask Aloe Vera Juniper Zimbro (Maska dla wrażliwej skóry głowy) 
- Gliss Kur Ultimate Repair, Odżywka do włosów bardzo zniszczonych
- Serical, Crema al Latte (Mleczna maska do włosów)
- Odżywki Balea

Olejowanie:

- Olej rycynowy
-  Babydream, Pflegeol, Oliwka pielęgnacyjna

Inne:

- Serum silikonowe CHI



Pozdrawiam! ; )

21 komentarzy:

  1. rzeczywiście po podcieniu wyglądają dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Gliss Kur Ultimate Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem posiadaczką loków i tak samo jak Ty używam tyle produktów do włosów, żeby jakoś wyglądały. A Twoje włosy są w naprawdę świetnej formie! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście po ścięciu włosy wydają się gęstsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zaliczyłam dzisiaj wizytę u fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz Twoje włosy wyglądają świetnie. Zdrowe i pełne blasku. Bardzo ładnie się kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentują po podcięciu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne włosy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz włosy♡ wyglądają teraz na bardzo zdrowe i maja wielki połysk.

    Pozdrawiam
    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze marzyłam o lokach. Jednak moje włosy ich nie lubią. Super wyglądają przez chwilę ale szybko się prostują:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...