piątek, 12 lutego 2016

Ulubieniec ostatnich tygodni, czyli Carmex, balsam do ust w tubce, Cherry

   Witam!

Dzisiaj słów kilka  na temat mojego ulubionego balsamu do ust od Carmex. 



   Cena: ok. 10 PLN
  Pojemność: 10g /11,6ml 
  Dostępność: Rossmann, Hebe


   INGREDIENTS:  Petrolatum, Lanolin, Parfum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cetyl Esters, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Alba, Banzophenone-3, Camphor, Menthol, Vanillin, Linalool, Benzyl Cinnamate, Geraniol.


   Moja opinia:

- Świetnie nawilża nawet ekstremalnie suche usta
- Dobrze natłuszcza
- Eliminuje suche skórki
- Odrobinę chłodzi i mrowi 
- Tubka jest fajniejsza w użytkowaniu niż typowe pomadki ochronne w sztyfcie lub słoiczku
- Cudownie pachnie
- Jest baaardzo wydajny

Znacie balsamy do ust Carmex? ; )
Pozdrawiam!

______________________________________________________

Przypominam o rozdaniu na moim blogu! ; )




16 komentarzy:

  1. Słyszałam tylko,że świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam truskawkowy chyba ponad dwa lata! Baaaaardzo wydajny produkt! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam. Dla mnie jest tym jednym z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś próbkę i takie średnie miałam odczucia, ale jestem gotowa na ponowne przetestowanie - może zmienię zdanie :D muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam i też go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj sięgam po wersję w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam już od kilku dobrych lat i zawsze się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam nie miałam ale moje koleżanki mają.Bardzo je chwalą :) Ja raczej wole pomadki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię Carmex ze względu na jego smak. Zdecydowanie wolę eos. Dobrze działa i ma przyjemny smak :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam Carmexa :D

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dokładnie ten i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo dobrego o nich czytam, ale sama jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To także mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam miętkę. Ale nie sprawdził się

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...