środa, 3 lutego 2016

Liście Zielonej Oliwki, Oliwkowa woda tonizująca z witaminą C.

   Witam! 

Jak mija u Was początek lutego? Mnie wzięło przeziębienie. Ostatni tydzień ferii niestety spędzę w domu. Mam straszny katar, w nocy nie mogę normalnie oddychać, do tego zaczęły mnie boleć wczoraj wieczorem zatoki, a jak bolą mi zatoki to zaraz odzywają się moje nadwrażliwe zęby... Mam nadzieję, że do weekendu mój stan zdrowia polepszy się, a w następny poniedziałek zapomnę o tym, że w ogóle byłam przeziębiona. Nie przedłużając, zapraszam Was gorąco do przeczytania mojej recenzji na temat oliwkowej wody tonizującej od Ziaji. 


Liście Zielonej Oliwki, Oliwkowa woda tonizująca z witaminą C.

Ziaja
Liście Zielonej Oliwki
Oliwkowa woda tonizująca z witaminą C

Od producenta:

Polecamy oliwkową wodę tonizującą w postaci delikatnej mgiełki. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki oraz witaminę C. Daje uczucie świeżości. Idealna dla każdego rodzaju skóry. Nadaje się pod makijaż.

Liście zielonej oliwki zawierają oleuropeinę - naturalny przeciwutleniacz i substancję łagodzącą. Odświeżają i wzmacniają skórę oraz chronią przed transepidermalną utratą wody.

D - pantenol i witamina C skutecznie i szybko nawilżają naskórek. Działają łagodząco oraz poprawiają kondycję skóry. 


Liście Zielonej Oliwki, Oliwkowa woda tonizująca z witaminą C.

Producent: Ziaja
Cena: ok. 7 PLN
Pojemność: 200 ml
Dostępność: sklepy firmowe marki Ziaja, Hebe, Rossmann, Apteki

   INGREDIENTS: Aqua (Water), Propylene Glycol , Panthenol (D - PANTHENOL) , Glycerin , Polysorbate 20 , Olea Europea Leaf Extract (EKSTRAKT Z LIŚCI OLIWEK) , Lecithin , Ascorbyl Palmitate (WITAMINA C) , Ascorbi Acid , DMDM Hydantoin , Sodium Benzoate , Parfum ( Fragrance) , Limonene , Hexyl Cinnamal , Benzyl Salicilate , Butylphenyl Methylpropional , Citric Acid. 


Moja opinia

Wodę tonizującą otrzymujemy przeźroczystej w buteleczce z białymi napisami oraz atomizerem. Producent pisze, że wodę możemy rozpylać bezpośrednio na skórę lub przy użyciu płatków kosmetycznych. Dla mnie najlepszy jest ten pierwszy sposób. Konsystencja wody tonizującej jest oczywiście wodnista, a jej zapach jest przepiękny, myślę, że dla większości osób na pewno spodobałby się. Kosmetyk bardzo szybko wchłania się, pozostawiając uczucie świeżości. Według mnie ta woda tonizująca może z powodzeniem zastąpić krem nawilżający. Dużym plusem jak dla mnie jest to, że produkt nie zapchał mojej skóry. Z serii Liście Zielonej Oliwki mam również krem nawilżający oraz płyn dwufazowy do demakijażu ust i oczu. Podsumowując oliwkowa woda tonizująca jest warta wypróbowania. 


Znacie ten produkt? Lubicie produkty Ziaji? ; )

Pozdrawiam!




21 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ziaję za ceny i działanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ale się uparłam na ziaje i nie kupuję jej produktów, bo kilka razy źle się na mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie sprawdziła się seria - Liście Manuka. ; )

      Usuń
  3. Jest już w moih planach zakupowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest na mojej liście zakupowej na przyszły miesiąc ;] Klikniesz u mnie w link ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki firmy Ziaja :) / Życzę dużo zdrowia! :)


    U mnie dziś pierwszy 'Makijaż krok po kroku' Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar ją przetestować w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od dawna mam w planach jej wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny produkt, chciałabym przetestować coś tego rodzaju, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego produktu ale chętnie wypróbuję, tym bardziej że cena bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że dobrze się ta woda sprawdziła, dawno nie miałam niczego z ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna czytam o niej same dobre rzeczy i mam ochotę ją wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...