wtorek, 2 lutego 2016

Projekt Denko | Styczeń 2016

   Witam!

Nadeszła pora na zebranie wszystkich pustych opakowań po kosmetykach, których używałam w ostatnim czasie. Nie było ich dużo, bo tylko 8 produktów.

Projekt Denko | Styczeń 2016

1. Oceania Aromatic, Żel pod prysznic ‘lawenda i patchouli’ 

Wydajny żel, starczył mi na 1,5 miesiąca (używałam go codziennie). Po za tym niczym szczególnym nie wyróżnił się. 

Czy kupię ponownie? - Nie wiem.

2. Isana, Nagellack Entferner Mandelduft (Zmywacz do paznokci z acetonem i olejkiem pielęgnacyjnym `Migdałowy zapach`)

To mój ulubiony zmywacz do paznokci. Doskonale zmywa lakiery z brokatem jak i ciemniejsze kolory. Nie niszczy płytki paznokcia oraz nie wysusza. Dużym plusem tego zmywacza jest również to, że nie jest tak bardzo śmierdzący jak inne zmywacze. Do tego zmywacz jest bardzo tani i wydajny. 

Czy kupię ponownie? - TAK!

3. Isana Med, Urea Shampoo (Szampon do włosów z mocznikiem 5%)

Mój najlepszy szampon do mocniejszego mycia włosów. Szampon doskonale oczyszcza skórę głowy, nie powoduje podrażnienia, swędzenia. Dobrze pieni się, jest bardzo wydajny. Kosztuje tylko 5 złoty, w promocji można go kupić nawet za 3 złote.

Czy kupię ponownie? -  TAK!

4. Isana Med, Urea Korperlotion (Emulsja do ciała do bardzo suchej i szorstkiej skóry z mocznikiem 5,5%)

Emulsja trafiła do denka, ponieważ skończył się jej termin ważności. Miałam już ją bardzo długo, nawet nie pamiętam kiedy ją kupiłam. Chyba nie sprawdzała się, ponieważ do kosza wyrzucam jej prawie całe opakowanie.

Czy kupię ponownie? - Nie.

5. HiPP Babysanft Szampon pielęgnacyjny

Jest to mój ulubiony szampon do codziennego mycia włosów. Już zaopatrzyłam się w kolejną buteleczkę tego cudownego myjadła, nie mogę sobie wyobrazić, że kiedyś używałam Babydream. ; )
Więcej szczegółów przeczytacie w mojej recenzji na temat tego szamponu tutaj  - klik!

Czy kupię ponownie? - TAK!

6. Balea Professional, Locken Spulung (Odżywka do włosów kręconych)

Odżywka strasznie obciążała moje włosy do tego stopnia, że efektem tego były prawie proste włosy, jedynie końcówki lekko falowały się. Cieszę się ogromnie, że już skończyła mi się ta odżywka. Więcej szczegółów przeczytacie w mojej recenzji na temat tej odżywki tutaj - klik!

Czy kupię ponownie? - Nie.

7. Alterra, Feuchtigkeits - Shampoo Granatapfel & Aloe Vera (Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych `Granat i aloes`)

Szampon najlepiej działał z odżywką tej samej serii. Myślę, że więcej go nie kupię, ponieważ mam już swoje ulubione szampony. 

Czy kupię ponownie? - Nie wiem.

8. Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba Yves Rocher

Odżywki tej nie ma na zdjęciu, ponieważ wyrzuciłam ją zanim zanim zrobiłam te zdjęcie. Odżywka najlepiej sprawowała się gdy używałam jej jako odżywki b/s, wtedy dociążała moje włosy, wygładzała, nie zaburzała skrętu moich włosów. Jako odżywka do spłukiwania jak dla mnie jest za słaba. Przy częstym używaniu tej odżywki zauważyłam, że moje końcówki robią się coraz bardziej suche (odżywka zawiera alkohol isopropylowy). Więcej szczegółów przeczytacie w mojej recenzji na temat tej odżywki tutaj klik!

Czy kupię ponownie? - Nie.



Mam nadzieję, że denko lutowe będzie o wiele większe, ponieważ mam zamiar stosować przede wszystkich te produkty, których jest mało w opakowaniach, a jest ich sporo. ; D


A jak Wasze styczniowe denka wypadły?  ; )

_______________________________________________________________________________

Przypomniało mi się, że 30 stycznia minął rok jak nie farbuję włosów. :) jestem z siebie dumna!


20 komentarzy:

  1. Jestem tutaj nowa, jeszcze nie robiłam denka :) Z pewnością kiedyś takie się u mnie pojawi, więc zapraszam:)
    Muszę sprobować szamponów Isana Med słyszałam o nich już nie raz tyle dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon hipp jest cudowny! :) raz go tylko miałam, bo później nigdzie nie mogłam go dostać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swój kupuję w Hebe, w Rossmannie i w Naturze nigdy go nie widziałam. :)

      Usuń
  3. Ten szampon do włosów z mocznikiem mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szampon z mocznikiem kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kocham, dziwie się, że nie doczekał się jeszcze osobnej recenzji na moim blogu. ; )

      Usuń
  5. Ja osobiście uwielbiam ten szampon alterry :) seria z granatem baaardzo prztypadła mi do gustu i podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam odżywkę z tej serii z granatem. : )

      Usuń
  6. Ja jeszcze nigdy nie robiłam denka :)
    http://byc-twoim-marzeniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z calego denka miałam tylko jdną rzecz; szampon Alterra też zabarałam go ze soba na wakacje i z zrodlana woda czyni cuda, niestety z poznanska bym ne do zniesienia ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore to denko :) Klikniesz u mnie w link ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Denko - spokoo :)
    Obserwuję,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, ale u mnie znajdziesz wszystko, co my kobietki kochamy ;)
    claaudija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne denko :) "Osobiście" poznałam się tylko z żelem pod prysznic;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o pani jak Ty to robisz ze tyle produktów zużyłaś?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. też bardzo lubię ten zmywacz z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię zmywacz z isany :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...