czwartek, 4 lutego 2016

Zestaw cieni - Essence, Smokey eyes set, 02 smokey day

   Witam!

Chciałabym dzisiaj Was zaprosić do przeczytania mojej recenzji na temat mojego pierwszego zestawu cieni do powiek. Do tej pory w ogóle nie miałam żadnego zestawu cieni do powiek. W życiu może miałam tylko z trzy razy oczy pomalowane cieniami. ; ) 

Essence, Smokey eyes set, 02 smokey day

Essence, Smokey eyes set, 02 smokey day

Producent: Essence
Cena: ok. 12 zł
Dostępność: szafy Essence (np. w Naturze)

Essence, Smokey eyes set, 02 smokey day

Opis producenta:

Przydymione oko! zestaw składa się z trzech kolorów, które pozwalają na osiągnięcie super efektu smokey eyes w kilku prostych krokach. miękka, jedwabista faktura jest łatwa w aplikacji, a mały rozmiar zmieści się w każdej imprezowej torebce. zawiera podwójny aplikator. 

Porada:

Nałóż najjaśniejszy cień na całej powiece aż do brwi, połącz z drugim kolorem od górnej linii rzęs aż do granicy powieki. wykreuj piękny gradient z najciemniejszym kolorem w kącikach oczu i wzdłuż górnej linii rzęs.


Essence, Smokey eyes set, 02 smokey day


Essence, Smokey eyes set, 02 smokey day

Moja opinia

Zawsze podobały mi się makijaże smokey eyes, dlatego na studniówkę zapragnęłam mieć taki makijaż. Swój zestaw cieni kupiłam w Naturze za 12 zł, więc bardzo przystępna cena. Cienie są dobrze pigmentowane. Mój makijaż bez bazy wytrwał ok. 6h. Myślę, że gdybym używała bazy na pewno ten czas byłby dłuższy. Małą wadą jest to, że cienie trochę osypywały się podczas aplikacji. Dołączoną do cieni pacynką wygodnie aplikuje się cienie. Myślę, że ten zestaw z Essence warto wypróbować. 


Lubicie makijaż smokey eyes? ; )

Pozdrawiam!


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kolorystyka. Szkoda, że się osypują.

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne kolory:)) lubie taki efekt :) obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne uniwersalne kolory :)) Lubię cienie Essence :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też podobają mi się makijaże a'la smokey eyes, jednak ja wolę takie całkowicie ciemne, z czarnym cieniem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...