poniedziałek, 18 stycznia 2016

Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba Yves Rocher - Hit czy kit?

   Witam!

Dawno mnie tu nie było, ale byłam bardzo zajęta. Przygotowywałam się do egzaminów zawodowych z kwalifikacji T.12, a w ostatnią sobotę miałam studniówkę. Cały ostatni tydzień zleciał mi jak jeden dzień, teraz zostało tylko czekanie na wyniku z egzaminu, wiem, że część teoretyczną zdałam, mam nadzieję, że część praktyczna poszła mi równie dobrze (wyniki będę dopiero za dwa miesiące). Egzamin praktyczny napisałam w 35 minut, chociaż miałam na to 150 minut, ale dla mnie on był bardzo łatwy, część napisana w języku obcym była wg mnie dla dzieci ze szkoły podstawowej. Nie będę już dalej zamulać o szkole, zapraszam Was do zapoznania się z moją opinii na temat słynnej odżywki YR.




ODŻYWKA ODBUDOWUJĄCA Z OLEJKIEM Z JOJOBA

Opis producenta:

Do włosów bardzo suchych lub kręconych. Twoje włosy są bardzo suche i/lub kręcone? Zapewnij im właściwą pielęgnację dzięki właściwościom odżywczym i odbudowującym olejkom jojoba i migdała. 

   Cena: 11,90 PLN
   Pojemność: 150 ml 
   Dostępność: Drogerie Yver Rocher

INGREDIENTS: AQUA/WATER/EAU (woda) - CETYL ALKOHOL (Emolient tzw. tłusty) - STEARYL ALCOHOL (emolient) - BEHENTRIMONIUM CHLORIDE (konserwant, antystatyk), - SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL (olej jojoba) - PROPONUS AMYGDALUS (SWEET ALMOND) OIL (olej ze słodkich migdałów) - ISOPROPYL ALCOHOL (rozpuszczalnik, konserwant) - SODIUM BENZOATE (konserwant) - PARFUM/FRAGANCE - GUAR HYDROXYPROPPYLTRIMONIUM CHLORIDE - CITRIC ACID - PANTHENOL 

Moja opinia:

Swoją odżywkę kupiłam w sklepie stacjonarnym Yver Rocher pod koniec września robiąc zakupy z Złotych Tarasach. W moim mieście niestety nie ma sklepu stacjonarnego YR, a najbliższy ten sklep mam 100 km od siebie w Białymstoku, więc trochę daleko. Muszę stwierdzić, że liczyłam na to, że ta odżywka idealnie sprawdzi się na moich włosach, ale niestety rozczarowałam się (ostatnio dość często trafiam na same buble, dlaczego!?). Odżywkę testowałam na wiele sposobów, ale najlepiej sprawowała się gdy używałam jej jako odżywki b/s, wtedy dociążała moje włosy, wygładzała, nie zaburzała skrętu moich włosów. Jako odżywka do spłukiwania jak dla mnie jest za słaba - po pierwsze nie pomaga w rozczesywaniu, nie wygładza, nie dociąża, nie polepsza skrętu. Dużym minusem jak dla mnie jest to, że zawiera alkohol isopropylowy, moje włosy za nim nie przepadają. Przy częstym używaniu tej odżywki jako b/s zauważyłam, że moje końcówki robią się coraz bardziej suche. 

Używaliście tej odżywki? Znacie produkty Yves Rocher? ; )
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Ja jej nie stosowałam choć różne opinie czytałam..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam od nich tylko jedną odżywkę i się nie sprawdziła, może jeszcze kiedyś wypróbuję też inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek i szampon z tej serii sprawdziły się u mnię znakomicie, ale ta odżywka to niewypał. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam niedawno tę odżywkę, ale jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej odżywki, w ogóle nie orientuję się w kosmetykach YR do włosów, ale widzę, że masz włosy bardzo podobne do moich, więc pewnie też nie sprawdziłaby się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie używam odżywek do włosów :P


    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  7. YR muszę coś kupić ale tej odżywki nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy by się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...