czwartek, 21 stycznia 2016

Rimmel, Wonder`full Mascara. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym.

Witajcie! ; )

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję maskary Rimmel Wonder'Full z olekiem arganowym. Tego tuszu używam od września ubiegłego roku, więc nadszedł już czas na recenzję. ; )


Rimmel, Wonder`full Mascara. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym.Rimmel, Wonder`full Mascara. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym.Rimmel, Wonder`full Mascara. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym.Rimmel, Wonder`full Mascara. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym.Rimmel, Wonder`full Mascara. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym.Rimmel, Wonder`full Mascara. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym.Rimmel, Wonder`full Mascara. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym.

Rimmel, Wonder`full Mascara. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym. 003 Extreme Black

Od producenta:

Pierwsza pielęgnująca maskara z olejkiem arganowym, która nadaje rzęsom pełną objętość!
Formuła z olejkiem arganowym, skarbem Maroka, słynącym z pielęgnacyjnych właściwości sprawia, że twoje rzęsy są odżywione, gładsze i bardziej elastyczne. Wyjątkowa szczoteczka z ultra-elastycznymi włoskami rozdziela rzęsy i nadaje im zjawiskową objętość. Cel: uwodzenie przez olśnienie – osiągnięty!

Pojemność: 11 ml
Przydatność od otwarcia: 12 miesięcy
Cena regularna: 34,99 PLN (swoją maskarę kupiłam na promocji za 24,99 PLN)
Dostępność: drogerie np. Rossmann, Hebe, Natura

Rimmel, Wonder`full Mascara. Tusz do rzęs z olejkiem arganowym.

Moja opinia

Opakowanie maskary ma ciekawy kształt,  wyróżnia się na tle innych opakowań drogeryjnych maskar. Duża silikonowa szczoteczka precyzyjnie oddziela każdą z rzęs od nasady aż po same końce, nie pozostawiając żadnych grudek. Maskara ładnie podkreśla i pogrubia rzęsy dając naturalny efekt. Jej małym minusem jest to, że nie wydłuża rzęs, na szczęścia mam dość długie rzęsy i od tuszu oczekuję jedynie pogrubienia. Tusz trzyma się cały dzień na moich rzęsach, maluję się codziennie rano do szkoły ok. godz.: 06:00, a makijaż zmywam po 21:00 i maskara przez cały ten czas jest na moich rzęsach, o osypywaniu się nie ma żadnej mowy. Zmywanie maskary odbywa się bez żadnych problemów, wystarczy zwykły micel lub coś innego do demakijażu oczu. Używam tej regularnie od września i zauważyłam, że wypada mi o wiele mniej rzęs niż kiedyś. 

Znacie tą mascarę? Podzielnie się koniecznie swoimi wrażeniami? :)

8 komentarzy:

  1. Tej akurat nie miałam :p nie lubię się z tuszami marki Rimmel :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskary nie znam, ale przyznam że jeśli chodzi o tusze marki Rimmel to mam z nimi złe doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jestem ciekawa czy u mnie też się sprawdzi ;) Najpierw jednak muszę wykorzystać te tusze które mam otwarte ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam testować nowe mascary :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczoteczka bardzo w moim guście. Z chęcią wypróbuję na sobie :) Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam złotą wersję z tego co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko o niej słyszałam :) może kiedyś się skusze chociaż teraz jestem bardzo zadowolona z mojego tuszu z l'oreala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją raz, ale kompletnie się nie sprawdziła. Ja nie widziała właśnie ani wydłużenia, ani pogrubienia, a za to szybko się osypywała.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...