czwartek, 21 stycznia 2016

Wishlista 2016

Witam! ; )

W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić moją wishlistę na 2016 rok. Chciałabym ją zrealizować do końca czerwca. Zapraszam do czytania! : )





1. Kryolan Anti-Shine Powder - mam nadzieję, że dzięki niemu moja skóra będzie mniej świeciła się w ciągu dnia.
   
2. Bourjois, Pastel Joues, róż nr 34 Rose D'or - wstyd się przyznać, ale nigdy nie używałam żadnego różu, więc pora to w końcu zmienić, a ten z Boujois zbiera same pozytywne recenzje.

3. Hakuro H50
4. Hahuro H21
5. Hakuro H85
6. Hakuro H69 
7. Hakuro H76


8. Golden Rose, Puder do brwi nr 104 

9. Sleek, Au Naturel, Paleta cieni nr 601 - paletka ma bardzo śliczne kolory, do tego ma dużo pozytywnych recenzji. Mam nadzieję, że dla osoby, która zaczyna swoją przygodę z malowaniem się cieniami będzie odpowiednia.

10. L’Oreal Paris, Volume Million Lashes Feline Mascara 




wishlista 2016

1. Tangle Teezer - muszę koniecznie kupić swój osobisty TT, używałam go kilkukrotnie u swojej siostry, idealnie radzi sobie z rozczesaniem nawet najbardziej poplątanych włosów.zrealizowano

2. The Body Shop – drewniany grzebień z szeroko rozstawionymi zębami.

3. Książka - Kołomycew Anna, Jak dbać o włosy

4. Książka - Grzelakowska-Kostoglu Ewa, Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu 



wishlista 2016

1. Planeta Organica - Marokańska maska do włosów - maska ma piękny emolientowy skład, ma dużo olejków w składzie m. in. olej arganowy, do tego zawiera dwa lżejsze silikony.zrealizowano
Skład: Aqua with infusions of Organic Argania Spinosa Kernel Oil (organiczny olej arganowy), Organic Citrus Aurantium Amara Flower Oil (organiczny olej neroli), Laurus Nobilis Leaf Extract (olej wawrzynu szlachetnego), Olea Europaea Fruit Oil (oliwa z czarnych oliwek), Eucalyptus Globulus Leaf Oil (olejek eukaliptusowy), Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil (olejek lawendowy), Origanum Vulgaris Extract (ekstrakt z oregano); Cetearyl Alcohol, Glyceryl Srearate, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Isopopyl Palmitate, Cyclopentasiloxane (silikon), Dimethiconol (silikon), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid

2. Planeta Organica Balsam do włosów farbowanych - balsam ma bardzo piękny skład, czytałam wiele pozytywnych recenzji u kręconowłosych blogerek o tym balsamie.zrealizowano
Skład: Aqua with infusion of Organic Argania Spinosa Kernel Oil (organiczny olej arganowy), Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil (olej z pestek moreli), Olea Europaea (Olive) Leaf Extract (ekstrakt z liści drzewa oliwnego), Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Tocopheryl Acetate, Parfum, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid.


3. Planeta Organica Morze Martwe - maska do włosów zniszczonych
Skład: Aqua enriched with Dead Sea Salt Minerals, Cetearyl Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil* (organiczna oliwa z oliwek), Macadamia Ternifolia Seed Oil (olej z makadamii), Behentrimonium Chloride, Cetyl Esters, Cetrimonium Chloride, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Aminopropyl Phenyl Trimethicone, Panthenol (prowitamina B5), Glyceryl Stearate, Cyclopentasiloxane, Hydrolyzed Wheat Protein (Hydrolizat protein pszenicy), Bees Wax (pszczeli wosk), Tocopheryl Acetate, Parfum, Hydroxyethylcellulose, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Citric Acid. 

4. NaturVital, Sensitive Hair Mask Aloe Vera Juniper Zimbro (Maska dla wrażliwej skóry głowy) - moje włosy uwielbiają aloes, używałam tej maski rok temu i sprawdziła się idealnie, więc pora na następne opakowanie.zrealizowano
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Aloe Barbadenis Leaf Juice (sok z aloesu), Cetyl Esters, Glycerin (gliceryna), Juniper Communis Fruit Extrat (ekstrakt z owoców jałowca), Behetrimonium Chloride, Panthenol ( prowitamina B5), Cetrimonium Chloride, Parfum: Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Sehydroacetic Acid, CI 7789

5. Schwarzkopf, Gliss Kur Oil Nutritive, Odżywka do włosów ze skłonnością do rozdwajania - miałam okazję testowania tej odżywki dwa lata temu, ale nie sprawdziła się, jestem ciekawa, jak poradzi sobie teraz. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil (Olej arganowy), Macadamia Ternifolia Seed Oil (Olej makadamia), Olea Europaea Fruit Oil (Oliwa z oliwek), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (Olej ze słodkich migdałów), Prunus Armeniaca Kernel Oil (Olej z pestek moreli), Sclerocarya Birrea Seed Oil (Olej z pestek maruli), Sesamum Indicum Seed Oil (olej z nasion sezamu), Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Ceteareth-20, Citric Acid, Phenoxyethanol, Polyquaternium-37, Dimethiconol, Methylparaben, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Parfum, PPG-1 Trideceth-6, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Cyclomethicone, Benzyl Salicylate, Citronellol, CI 47005, CI 15985

6. Nevskaya Kosmetika - Mydło dziegciowe - zamierzam używać tego mydła do walki z trądzikiem na twarzyzrealizowano
Skład: Sodium Palmate, Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Aqua, GLycerin, Betula Tar, Triethanolamine, PEG-400, Disodium EDTA, Citric Acid, Cellulose Gum, Benzoic Acid, Sodium Chloride

7. Najel - Mydło Aleppo Olej arganowy i glinka rhassoul 
Skład: Sodium olivate, aqua, glycerin, argania spinosa kernel oil, moroccan lava clay, sodium laureate, sodium chloride, sodium hydroxide

8. Sylveco - Pomadka do ust peelingująca
Skład: Glycine Soja Oil, Cera Alba, Sucrose, Lanolin, Oenothera Biennis Oil, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii Seed Butter, Betulin, Prunus Amygdalus Amara Oil



Na mojej wishliście są również zakupy w sklepie internetowym www.zrobsokiekrem.pl

1. Mleczko pszczele - klik!zrealizowano
2. Ekstrakt z żeń-szenia - klik!zrealizowano
3. Ekstrakt z aloesu zatężony 200-krotnie - klik!zrealizowano
4. Hydrolizat keratyny - klik!zrealizowano
5. Olej z krokosza barwierskiego - klik!zrealizowano
6. Olej z kiełków pszenicy - klik!zrealizowano
7. Olej z orzechów laskowych - klik!zrealizowano
8. Olej z orzecha włoskiego - klik!zrealizowano
9. Olej ze słodkich migdałów - klik!
10. Olej konopny - klik!zrealizowano


A Wy macie już swoje wishlisty na 2016 rok? Coś z mojej znacie lub wpadło Wam w oko? ; )
Pozdrawiam! Miłego weekendu!

26 komentarzy:

  1. Mam ten grzebień z TBS i jestem z niego zadowolona :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szczotkę TT, puder z GR właśnie w tym kolorze oraz tusz do rzęs z Loreal tylko, że So Couture :) Powodzenia w realizacji wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna wishlista!

    Chętnie przygarnęłabym większość tych rzeczy. Tangle Teezer, mydło z Aleppo i grzebień i szeroko rozstawionych zębach to moje hity.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie polecam kupić TT, mam ogromną wygodę dzięki niemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam Hakuro H50s bardzo lubię ten pędzel, mój najstarszy Tangle Teezer mam już ponad 3 lata, jest ciągle w użyciu, mam też kompakt i wersję do stylizacji. Polecam. Świetne szczotki

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka rzeczy z Twojej Wishlisty - puder Kryolan, który jest mistrzem trwałego matu, komplet pędzli Hakuro - co prawda wysłużony, ale jest, książkę Ewy, którą pochłonęłam w jeden wieczór oraz TT :)
    Trzymam kciuki za pomyślną realizację :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba czas, abym ja rownież zrobiła sobie taka listę :) nie wiem tylko czy funduszy mi wystarczy, zeby ja zrealizować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jeszcze nigdy nie używałam żadnego różu :) O tej mascarze l'oreal słyszałam wiele dobrego i sama się na nią czaje. Podobnie jest z szczotką TT, ostatnio widziałam ją bodajże za 30 zł w Hebe ale się nie skusiłam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotkę TT kupiłam kilka dni temu w Hebe właśnie za 30 złoty. :-)

      Usuń
  9. Pędzle Hakuro i cienie do brwi GR - cuda <3 Cienie Sleeka też lubię, ale ja gdybym miała wybrać, to zamiast Au Naturel wzięłabym np. "Oh, so special" lub coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy, tą paletkę Sleeka sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rowniez wreszcie muszę dorwać TT :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pędzle z Hakuro :) Sama mam ochotę na drewniany grzebień z TBS ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same perełki, niektóre już mam i jestem z nich zadowolona. Ciekawy blog, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie mam wishlisty kosmetycznej, ale będą to rzeczy trochę inne niż u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...