wtorek, 5 stycznia 2016

Balea Professional, Locken Spulung (Odżywka do włosów kręconych)

   Witam!
   Dziś kolejna recenzja odżywki Balea. :) Mogę zdradzić, że w styczniu będą królowały recenzje produktów Balea.

Balea Professional, Locken Spulung (Odżywka do włosów kręconych)

   Perfekcyjne loki, optymalne odżywienie. Odżywia włosy, stają się jedwabiście miękkie, bez obciążania. Kompleks z pantenolem zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia. Oswaja kręcone i niesforne włosy. Delikatnie wygładza powierzchnię włosów - dla odbicia światła.

 Balea, Balea Professional, Locken Spulung (Odżywka do włosów kręconych)

   Moja opinia:
   Produkt zamknięty jest w tubie, wykonanej z miękkiego plastiku, która "stoi na głowie". Odżywka ma konsystencje koloru białego. Zapach jest bardzo chemiczny. Na włosach utrzymuje się aż do następnego umycia. Odżywka Balea `Locken Spulung` strasznie obciążała moje włosy, wypróbowałam ją na wiele sposobów - nakładałam ją w mniejszym/większych ilościach, trzymałam ją krócej i dłużej - ale efekt był za każdym razem bardzo podobny. Odżywka do tego stopnia obciążała moje włosy, że efektem tego były prawie proste włosy, jedynie końcówki lekko falowały się, ale jednocześnie (końcówki) były też spuszone. Dużym plusem tej odżywki jest to, że bardzo dobrze nawilża włosy i to chyba jedyny plus. Na pewno już nigdy więcej nie kupię tej odżywki ponownie.  

   Cena: 1,35 €
   Pojemność: 200 ml 
   Dostępność: Drogerie D&M, allegro 


 Balea, Balea Professional, Locken Spulung (Odżywka do włosów kręconych)
   
   INGREDIENTS:
   AQUA (woda) | CETEARYL ALCOHOL (emulgator, emolient tłusty, tworzy warstwę okluzyjną, nawilża, zmiękcza, wygładza)  | GLYCERIN (gliceryna, humektant) | BEHENTRIMONIUM CHLORIDE (konserwant, antystatyk) | STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE (antystatyk, emulgator, substancja kondycjonująca) | DIETHYLHEXYL CARBONATE (brak informacji) | DIPROPYLENE GLYCOL (humektant) | POLYQUATERNIUM-47 (polimer, pozostawia na włosach powłokę ochronną) | PANTHENOL (prowitamina B5, humektant) | POLYURETHANE-14 (mikroplastik?) | HYDROXYETHYLCELLULOSE (zagęstnik, substancja filmotwórcza) | CETRIMONIUM CHLORIDE (konserwant, antystatyk) | PARFUM (zapach) | AMP-ACRYLATES COPOLYMER (polimer, pozostawia na włosach powłokę ochronną?) | HYDROLYZED WHEAT PROTEIN (Hydrolizat protein pszenicy) | HYDROLYZED CORN PROTEIN (Hydrolizat protein z kukurydzy) | HYDROLYZED SOY PROTEIN (Hydrolizat protein soi) | CITRIC ACID (Regulator pH)· ALPHAISOMETHYL IONONE (zapach) | ALCOHOL DENAT (alkohol) | SODIUM BENZOATE (konserwant) | PHENOXYETHANOL (konserwant)

______________________________________________________

Zapraszam do zapoznania się z moimi opiniami na temat innych odżywek Balea:

Jeszcze w tym tygodniu pojawi się recenzja kremu i spray'u do stylizacji włosów kręconych z tej samej serii Balea Professional, Locken Spulung . ; )

Macie pomysły co mogę zrobić z odżywkami, które nie sprawdziły się na moich włosach? : )
Pozdrawiam! ; )


15 komentarzy:

  1. Ciekawe czy spisałaby się na moich prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam proste włosy, więc raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kręcone włosy rozprostowywała, więc myślę, że u niektórych prostowłosych sprawdzi się. :D

      Usuń
  3. musi być świetna, szkoda że ich nigdzie nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja słabe odżywki zużywam do emulgowania oleju albo jako krem do depilacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszane uczucia co do produktów tej firmy, ale kuszą mnie bo są bardzo widoczne na wielu blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre produkty Balea są dość dobre, ale moim zdaniem nie warto zawracać sobie głowy zamawianiem ich przez internet, co innego gdy możemy kupić je stacjonarnie w drogerii D&M. :)

      Usuń
  6. Od dawna ciekawią mnie produkty tej marki, nie mam jednak dostępu do drogerii dm.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic tej firmy :( coraz bardziej żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę kiedyś wypróbować ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że tak zadziałała :/ chociaż ja chętnie bym ją wypróbowała bo może wyprostowałaby moje fale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli Twoje włosy nie są cienkie to zachęcam to wypróbowania. :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...