czwartek, 7 stycznia 2016

Aktualizacja włosowa - styczeń 2016 + plan pielęgnacji

Witam! ; )


Aktualizacja włosowa - styczeń 2016 + plan pielęgnacji



Co używałam w grudniu?

- do codziennego mycia włosów używałam delikatnego szamponu Hipp
- raz na 10 dni myłam włosy mocniejszym szamponem Isana Med z 5% zawartością mocznika
- odżywki i maski, które najczęściej używałam:
   - Alterra, Nawilżająca odżywka `Granat i aloes`
   - Balea, Wanilia i Migdał - Odżywka do włosów
   - Balea Professional, Locken Spulung (Odżywka do włosów kręconych)
   - Balea, Professional, Oil Repair, Odżywka do włosów
   - Serical, Crema al Latte (Mleczna maska do włosów)
   - Yves Rocher, Odżywka do włosów kręconych z wyciągiem z Baobabu
   - Yves Rocher, Odżywka odbudowujaca (jako odżywka b/s)
- Yves Rocher, Spray podkreślający loki z wyciągiem z Baobabu
- Olej rycynowy

Plan pielęgnacji na styczeń:

1. Pierwszą najważniejszą rzeczą jaką planuję zrobić w styczniu, to podcięcie włosów po swojej studniówce, mam ją 16 stycznia. Poniżej macie zdjęcie jak planuję podciąć włosy.

Aktualizacja włosowa - styczeń 2016 + plan pielęgnacji


Podcięcie włosów jak widać jest obowiązkowe. Włosy są nierówne. Pierwszym powodem jest to, że zmieniłam miejsce przedziałku na włosach, drugim to, że robiły mi się w ostatnim czasie kołtuny, które obcinałam nożyczkami. Nie zauważyłam, żeby włosy kruszyły mi się włosy, chociaż mam odrobinę "białych kulek". 

2. Postaram się myć włosy co drugi dzień (nie codziennie jak to było w ubiegłym miesiącu) delikatnym szamponem Hipp. Do mocniejszego mycia włosów będę używała szamponu Isana Med z 5% zawartością mocznika.

3. Odżywki i maski, które będę używała w tym miesiącu, to:
 - Serical, Crema al Latte (Mleczna maska do włosów)
 - Yves Rocher, Odżywka do włosów kręconych z wyciągiem z Baobabu (mam zamiar wypróbować ją jako odżywka b/s)
 - Yves Rocher, Odżywka odbudowujaca (jako odżywka b/s)
 - Balea, Professional, Odżywka do zniszczonych włosów
 -  Balea, odżywka z granatem i jagodami goi. 
 - Balea Professional,Odżywka do włosów cienkich `Siła i przepych`

4. Do stylizacji włosów będę używała głównie: 
 - Yves Rocher, Spray podkreślający loki z wyciągiem z Baobabu

5. Olejować włosy będę olejem rycynowym (chwilowo to mój jedyny olej jaki posiadam) 

6. Będę piła skrzypopokrzywę - znalazłam u siebie kilka opakowań tego cuda. :) Mam nadzieję, że zadziała u mnie tak samo dobrze kiedyś. : D

7. W dni, w które będę myła włosy będę wcierała w skalp wcierkę z kozieradki.


Pozdrawiam!  : )

18 komentarzy:

  1. Musze wypróbować tę odżywkę do włosów kręconych z YR :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście podcięcie się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post. :)
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chcę podciąc włosy po studniówce/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. balea odżywki są super ;)
    szampon z mocznikiem również miałam i bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście podcinam włosy dość systematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam trochę zahodować do studniówki. : D

      Usuń
  8. bardzo ładne loki :) powodzenia w pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jakie urozmaicenie odżywek, a włosy jak lśnią :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Twoje włosy ładnie się kręcą:)) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze loczki i ciekawy kolor włosów :) Wymarzonych włosów Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kręcone włosy dla mnie są boskie !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...