czwartek, 12 października 2017

Zapuszczamy włosy + Co kupiłam w Rossmannie


Witajcie!

   Chciałabym się z Wami podzielić moim planet zapuszczenia włosów. Dwa tygodnie temu byłam u fryzjera.. i nie jestem zadowolona z cięcia, dlatego stąd te zapuszczanie. Drożdże i skrzypokrzywę piję już od niedzieli, a dzisiaj dodatkowo kupiłam jantar do wcierania w skórę głowy. 

Mój plan zapuszczania włosów:
  1. Picie skrzypokrzywy 2x dziennie
  2. Picie drożdży -1x dziennie wieczorem
  3. Jantar codziennie + masaż skóry głowy
  4. Dodatkowo od miesiąca przyjmuję już wit. D, A+E oraz Cynk.
Poniżej zdjęcie moich włosów z ich aktualną długością. Kolejne zdjęcie zrobię za miesiąc dla porównania. 

12.10.2017


Zapraszam do zobaczenia co kupiłam na promocji w Rossmannie


Eveline, Magnetic Look, tusz do rzęs

Rewolucyjna maskara MAGNETIC LOOK zapewnia natychmiastowy efekt mocno pogrubionych i gęstych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu BEAUTY & CARE sprawia, że rzęsy stają się gęste, wyraziste i odpowiednio podkręcone. Wyprofilowana, silikonowa szczoteczka FLEXY BRUSHTM równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek.

Lovely, Pump Up, tusz do rzęs podkręcający

Doskonale wytuszowane rzęsy oraz wyjątkowe spojrzenie to cel naszego każdego makijażu. Dzięki tej maskarze, bez  użycia zalotki, przygotujesz zaskakujący makijaż każdego dnia. Rzęsy będą podniesione i podkręcone. Specjalnie wyprofilowana sylikonowa szczoteczka pozwoli Ci na idealną stylizację rzęs i dokładne ich rozczesanie.


Wibo, Million Dollar Lips, matowa pomadka do ust

Matowa pomadka do ust z formułą długotrwałą do 4 godzin.


L’Oréal Paris, Superliner, kredka do oczu, Le Smoky

Superliner Le Smoky to kredka do oczu, dzięki której uzyskasz efekt przydymionego oka. Idealnie kremowa konsystencja i gąbeczka dołączona do kredki ułatwiają wykonanie makijażu Smoky Eye. Kredka zapewnia nasycone, intensywne kolory, dzięki zastosowaniu skoncentrowanych pigmentów.



Rimmel, Insta, puder transparentny

Puder #Insta Fix&Matte z nowej linii "Rimmel Insta" to idealny kosmetyk do wykończenia make-upy: matuje, utrwala i dopasowuje się do odcienia twojej skóry. Puder jest transparentny, więc można używać go zarówno latem, kiedy skóra jest opalona jak i zimą. Zmniejsza widoczność niedoskonałości i porów. Gotowa na idealne selfie?:)


Revlon, Colorstay, podkład do cery mieszanej i tłustej

Podkład Colorstay do cery mieszanej i tłustej. Pełne krycie, matowe wykończenie makijażu, trwałość do 24H. Formuła Soft Flex zapewnia uczucie lekkości i komfortu. Produkt beztłuszczowy, nie zatyka porów. SPF 15.

A Wy byłyście już Rossmannie? : )
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Znam jedynie tusz Lovely, ale nie lubiłam go. Na promocję się nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię bardzo ten tusz. :) to już moje trzecie opakowanie. ; D

      Usuń
  2. jej, ja nie jestem w stanie znieść zapachu drożdży nawet na większą odległość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Revlona mam i jestem bardzo zadowolona :)

    Ja się wybieram dzisiaj może coś jeszcze będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka od Wino wydaje się interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze ja kupiłam true match i teraz żałuję;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, powodzenia w zapuszczaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam jedynie żółtą mascarę i bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą matową pomadkę z Wibo i bardzo ją lubię! zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś szczególnie nie poszalałam na promocji w Rossmann, bo generalnie wszystko mam. Ale musiałam wypróbować podkład z Burjois healthymix :)I jest super :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Drożdże podobno działają cuda, ale nigdy ich nie lubiłam i nie stosowałam. Dobre też są płukanki - np. te piwne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe zakupy, sama pije bardzo dużo pokrzywy. A o drożdżach słyszałam ale jeszcze nie miałam przyjemności skorzystać. Ciekawy wpis, bardzo możliwe że dzięki niemu pochylę się nad propozycją wykorzystania drożdży tz. bardziej przetestowania. Ostatnio nawet na modnenewsy.pl czytałam ciekawy artykuł jak dobrać uczesanie do stylizacji. Ale też muszę odrobinę zapuścić włosy, cieplutko pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...