piątek, 16 czerwca 2017

Plan Treningowy I

Witam!

Nic tak nie sprawia mi motywacji jak rozpisanie planu treningowego. Dlatego cały dzisiejszy post poświęcony jest właśnie mojemu planu treningowego na najbliższe 40 dni. Dlaczego akurat tyle dni? A to dlatego, że planuje ćwiczyć w systemie - 3 dni treningowe, 1 dzień przerwy, co daje łącznie 4 dni. Taki cykl planuję powtórzyć 10 razy. 

źródło: www.google.pl


Dzień I

     INTERWAŁY


     ➡ 10 minut spokojny Bieg
     ➡ 8 serii: 15 sekund sprint, 30 sekund trucht 
     ➡ 10 minut spokojny bieg

Dzień II

     BIEG DŁUGODYSTANSOWY

     ➡ Bieg ok. 10 km

Dzień III

     TRENING SIŁOWY/WZMACNIAJĄCY

     ➡ TURBO BRZUCH: trening na brzuch z rozgrzewką! | Codziennie Fit

     ➡ Przysiad ze sztangą 20 powt. x3
     ➡ Przysiady sumo z kettlebell  20 powt. x3
     ➡ Wykroki z hantlami 20 powt. x3
     ➡ Zakroki z hantlami 20 powt. x3

     Bieg ok. 20 minut

Dzień IV

     REGENERACJA


   OBOWIĄZKOWO

       ➩ PRZED KAŻDYM TRENINGIEM ROZGRZEWKA
        PO KAŻDYM TRENINGU ROZCIĄGANIE

     W ramach walki z cellulitem

       Codziennie szczotkowania ciała + balsam
       ➩ Masaż bańkami chińskimi co drugi dzień
       ➩ Peeling kawowy 2 razy w tygodniu

     Dla ciała i włosów

       ➩ Siemię lniane pite 3 razy dziennie

W międzyczasie będę jeździła rowerem, chodziła na długie spacery... mam nadzieję, że będę mogła również pływać w jeziorze, które jest dosłownie przy moim domu, mam do niego ok. 50 m. W miejscowości, w której mieszkam domy są po jednej stronie drogi, a jezioro po drugiej.






Pozdrawiam! 
Miłego weekendu!

21 komentarzy:

  1. Świetny plan, żebym tylko miała trochę więcej motywacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji planu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio sobie odpuściłam bo nie mam czasu al wracam do aktywności jesienią

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się motywuję już od dłuższego czasu i jest coraz lepiej.Powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super plan, powodzenia kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zupełnie inny plan treningowy ;) obserwuję twojego bloga, żeby widzieć, że ktoś także ćwiczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to co trzymam kciuki za takie postanowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam czytać posty przed komentowaniem. :)

    Trzymam kciuki za Twoją wytrwałość w tym planie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skomentowałaś u mnie post, który nie przeczytałaś. :)

      Usuń
  9. Nienawidzę biegać, więc wybrałabym rower :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ja dopiero zaczęłam biegać i uwierz mi, że pokochałam to, widzę, że masz naprawdę świetne osiągi jak masz 5:52 min/km u mnie jak na razie wygląda to na około 6:57 min/km, ale wierzę, że poprawię wyniki, jak dla mnie jest super, na początek jest ok. Co do Twoich ćwiczeń, super, że masz wszystko zaplanowane, ja na razie robię to jeszcz chaotycznie, ale staram się regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog ! Widać , ze wiesz o czym piszesz :D Zaraszam również na mojego bloga o włosach i kosmetykach :) Chętnie zaobserwuje bloga osób, które zaobserwują mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Ja jakoś nie umiem się zmotywować do ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od tygodnia robię codziennie przysiady zwiększając każdego dnia o 25 :) Skaczę na skakance i biegam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...