środa, 14 czerwca 2017

Rossmann 'Odsłoń nogi na lato' Promocja 2+2

Witam!


Dzisiaj post o nowej promocji w mojej, a być może i w waszej ulubionej drogerii Rossmann. Za pewne większość z Was już wie o tej promocji i nie jedna z niej już skorzystała, ale dla tych, które nie wiedzą jest ten wpis. Ja dowiedziałam się przez przypadek instalując dopiero w poniedziałek aplikację Rossmanna na telefonie. Wcześniej zawsze brakowało mi na to czasu... 
Ucieszyłam się z promocji, bo planowałam i tak małe zakupy - dezodorant/puder do stóp dla mojego Ł. W drogerii kupiłam dla niego zasypkę do stóp w aerozolu z Farmony do stóp oraz 3 produkty dla mnie: Skarpety złuszczające z Bielendy, skarpetki regenerujące z Exclusive Cosmetics oraz maszynkę do golenia z BIC.

Skorzystaliście już promocji? 
Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Nie będę korzystać z tej promocji. Niczego nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zrobiłam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo rzadko bywam w rosmanie wiec i o promocji pierwsze slysze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy, na potliwość i nieprzyjemny zapach stóp polecam kwas borowy, kosztuje ok 5 zł.i działa szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za radę. ; ) na pewno wypróbuję kwas borowy. : )

      Usuń
  5. W sumie nie stosowałam tyc produktów , painkę dostałam na MB wszyscy zachwalaja wiec sama chetnie też jej uzyję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam te skarpety Bielenda ale jakoś mi się nie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie nie czuję potrzeby aby skorzystać z promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Okej promocja, ale nic z niej nie potrzebuuje, a szkoda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie . Dopiero zaczynam :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...