czwartek, 15 października 2015

Zapuszczamy włosy - Skrzypokrzywa + drożdże! cz. 1

Witam!
Od dziś zaczynam kurację dzięki której (mam nadzieję) moje włosy będą rosły szybciej niż zwykle, paznokcie staną się mocniejsze oraz cera będzie w lepszej kondycji. Moje włosy rosną ok. 1 cm na miesiąc, więc byłabym bardzo zadowolona jeśli przyrost podskoczyłby nawet o te 0,5 cm. Dokładnie za 3 miesiące i jeden dzień mam studniówkę, więc chciałabym mieć trochę dłuższe włosy, liczy się dla mnie każdy centymetr. Nie zapuszczałam włosów wcześniej z racji tego, że ścinałam ciągle zniszczone partie włosów, które i tak kruszyły się, więc włosy tak czy siak nie były by dłuższe.
Chciałabym również, żeby stan mojej cery poprawił się. Czytałam na wielu blogach o tym, że dzięki piciu drożdży, stan ich cery bardzo się poprawił. Wiele osób pisało, że na początku stan ich cery pogorszył się, ale to dlatego, że cera oczyszczała się, więc warto pocierpieć te dwa tygodnie lub nawet odrobinę dłużej, aby cieszyć się potem piękną cerą. Co do paznokci oczekuję jedynie od picia drożdży i skrzypokrzywy tego, że moje paznokcie będą rosły mocniejsze, nie muszą rosnąć super szybko, ale chcę żeby płytka była mocna, bo co mi z długich porozdwajanych paznokci.
Rok temu piłam przez okres trzech miesięcy, a może ciut dłużej skrzypokrzywę. Bardzo mi pomogła. Włosy przestały dzięki niej wypadać, do tego rosły szybciej (ok. 2cm/miesiąc), więc to na prawdę dużo. Do drożdży podchodziłam już kilkukrotnie, najdłużej udało mi się pić je przez tydzień. Jednak teraz będzie inaczej, wytrwam te trzy miesiące. 
Codziennie rano będę piła jedną szklankę skrzypokrzywy, a wieczorem 1/2 kostki drożdży. Za miesiąc wstawię zdjęcia porównawcze włosów, paznokci oraz twarzy. Mam nadzieje, że będzie już widać jakieś efekty. 

Pozdrawiam! : )

+ zapraszam na pierwsze rozdanie na moim blogu
   do wygrania są przezroczyste gumki Invisibobble
   więc o rozdaniu znajdziecie tutaj!


edit. 18.10.2015.

Znalazłam osobę, która zrobi mi zdjęcie włosów. :)
Włosy akurat nie wyglądają zbyt ładnie, ponieważ myłam je wieczorem, a zdjęcie było robione następnego dnia, więc loki nie są takie śliczne.







8 komentarzy:

  1. Drożdże pomagają na porost włosów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już stosowałam kuracje drożdżową , świetne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jakie efekty osiągniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jakie bedą efekty :)
    http://betilifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również słyszałam, że drożdże dobrze sprawdzają się na cerę, ale nigdy nie miałam odwagi tego wypić :D Może kiedyś się przełamię, jak moja cera będzie w bardzo złym stanie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. też słyszałam o drożdżach :) skrzyp owszem kiedyś mi pomógł ale na wypadanie włosów i tutaj liczyła się systematyczność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice post :) Have a lovely day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...