środa, 14 października 2015

Moja ulubiona pomadka ochronna - Eveline Cosmetics, Pomadka Ochronna SOS CHERRY.



Eveline Cosmetics, Pomadka Ochronna SOS CHERRY

 OD PRODUCENTA 
SOS odżywczo - regenerujący balsam do ust przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji ekstremalnie wysuszonej skóry ust.

Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne o silnym działaniu głęboko nawilża i intensywnie wygładza. Filtr SPF 20 chroni delkatną skórę ust przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Natychmiast po zastosowaniu suche, spierzchnięte i popękane usta odzyskują ulgę, stają się miękkie, jędrne i gładkie.

Zawiera: masło kakaowe, wosk pszczeli, lanolina, witaminy E + C, SPF 20. 

 SKŁAD:  Petrolatum, Lanolin, Candelilla Wax, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octocrylene, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cetyl Esters, Beeswax, Microcrystalline Wax, Paraffin Wax, Parfum, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Ethylparaben, Dipotassium Glycyrrhizate, Salicylic Acid, Benzyl Alcohol.

 MOJA OPINIA 

  • Od kąt używam regularnie pomadki ochronnej od Eveline nie mam problemu z popękanymi ustami
  • pomadka szybko się wchłania i nie pozostawia brzydkiej, tłustej warstwy na ustach
  • ślicznie pachnie, mogłabym ją wąchać godzinami (uwielbiam zapach wiśni)
  • jest baaardzo wydajna
  • cena jest jak najbardziej na plus (około 6 PLN)

Chciałabym Was przeprosić za to, że rzadko dodaję posty na swoim blogu, ale mam na prawdę dużo nauki. W tym roku szkolnym piszę maturę i chcę się do niej naprawdę dobrze przygotować. W dodatku w styczniu mam egzaminy zawodowe, więc nauki jest na prawdę sporo. Może gdyby z moją organizacją było ciut lepiej miałabym więcej czasu na wszystko. Dużo czasu tracę między innymi na facebooku oraz granie w gry na telefonie... 

Moje aktualne zajęcie. :)


ZAPRASZAM WAS DO ROZDANIA NA MOIM BLOGU


- więcej o rozdaniu znajdziecie tutaj!


POZDRAWIAM! :)


5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...