czwartek, 17 sierpnia 2017

Plan Treningowy II i nie tylko. ; )

Witajcie! 

   Jak u Was mijają ostatnie dni wakacji? Mam nadzieję, że pogoda dopisuje. Miałam w planach zapisanie się na siłownię, ale dopóki jest pogoda chcę biegać na świeżym powietrzu. Nie dałabym rady "stać w jednym miejscu" na bieżni przez godzinę... I dopóki pogoda sprzyja chcę biegać na podwórku. 
   Na siłownię planuję zapisać się w listopadzie/grudniu - mam nadzieję, że do tego czasu spadnie mój poziom tkanki tłuszczowej. Póki co teraz będę skupiała się na utracie wagi - trzymajcie kciuki i życzcie mi powodzenia. 



Trening I

    INTERWAŁY

  ➡ TURBO BRZUCH: trening na brzuch z rozgrzewką! | Codziennie Fit

  Bieg minimum 30 minut

Trening II

     BIEG DŁUGODYSTANSOWY

      Bieg ok. 10 km

Trening III

    TRENING SIŁOWY/WZMACNIAJĄCY

     ➡ Przysiad ze sztangą 20 powt. x3
      Przysiady sumo z kettlebell  20 powt. x3
      Wykroki z hantlami 20 powt. x3
      Zakroki z hantlami 20 powt. x3

      Bieg minimum 30 minut

   ✓ OBOWIĄZKOWO

        PRZED KAŻDYM TRENINGIEM ROZGRZEWKA
        PO KAŻDYM TRENINGU ROZCIĄGANIE

     W ramach walki z cellulitem

        Codziennie szczotkowania ciała + balsam
        Masaż bańkami chińskimi co drugi dzień
        Peeling kawowy 2 razy w tygodniu

     Dla ciała i włosów

        Siemię lniane pite 2 razy dziennie
______________________________________________________


   Wczoraj po tylu latach kupiłam sobie w końcu biustonosze w dobrym rozmiarze.. i tak z 80B awansowałam na 70D. Przez ostatnie dwa lata kupowałam non stop biustonosze w H&M, ale nigdy nie mogłam dobrać biustonosza tak, aby nic nie wylewało się.. a jak już się nie wylewało, żeby nie wyglądał jakby był za duży. Na szczęście wczoraj zaprowadziła mnie moja koleżanka do Esotiq i pomogła mi znaleźć mi odpowiedni biustonosz. Chwała jej za to! Do tego oba staniki były na promocji i zapłaciłam -60%, więc opłacało się. ; ) 

źródło: zszywka.pl
Pozdrawiam Was gorąco!

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...