niedziela, 20 września 2015

Peeling Grejpfrut & Rabarbar z perełkami masującymi i ekstraktrem z rabarbaru.



ISANA Peeling pod prysznic Grejpfrut & Rabarbar
z perełkami masującymi i ekstraktem z rabarbaru 

 OPIS PRODUCENTA 
ISANA Peeling pod prysznic Grejpfrut & Rabarbar z pantenolem i ekstraktem z rabarbaru dogłębnie oczyszcza skórę, a jednocześnie roztacza owocowy świeży zapach. Drobnoziarnisty peeling delikatnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia i obumarłe fragmenty naskórka. W efekcie poprawia się struktura skóry, która wygląda zdrowo i lśniąco.

 SKŁAD 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Hydrated Silica, Acrylates Crosspolymer-4, Sodium Chloride, Rheum Palmatum Root Extract, Panthenol, Benzophenone-4, Butylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 16035, CI 16185.

 Cena, dostępność: 
Rossmann - 4,99 PLN 

 Moja opinia 
"+"
  • praktyczne opakowanie z zamknięciem typu "klik"
  • jak na drobnoziarnisty peeling dość dobrze usuwa martwy naskórek
  • wydajny
  • cena
  • dostępność
  • zapach
"-"
  • niestety jest to limitowana edycja

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy ale nie widziałam go u siebie w Rossmannie :/ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam go w ross ale nie brałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nim jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam grejpfruta i jego zapach w każdej postaci. a to że wersja limitowana to muszę się pośpieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że to limitowana edycja :/ muszę go poszukać u siebie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jego zapach, działanie też ma całkiem dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i jestem z niego zadowolona :)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...