niedziela, 13 września 2015

Balea - brzoskwinia & kokos


 Opis producenta: 
Odżywka z brzoskwinią i ekstraktem z orzecha kokosowego intensywnie nawilża i regeneruje zniszczone włosy. Sprawia, że stają się elastyczne i łatwiej się rozczesują. Nadaje im promienny wygląd, wspaniałą miękkość i jedwabisty połysk - od nasady aż po same końce. 


 Skład:  Aqua (woda), Glycerin (gliceryna - nawilżacz, humektant), Cetearyl Alcohol (emulgator, tworzy warstwę okluzyjną, nawilża, zmiękcza, wygładza, emolient tłusty), Behentrimonium Chloride (konserwant, antystatyk), Isopropyl Palmitate (tworzy warstwę okluzyjną, nawilża, zmiękcza, wygładza, emolient suchy), Panthenol (prowitamina B5, humektant - nawilża), Isopropyl Alcohol (rozpuszczalnik, konserwant,), Citric Acid (regulator pH, subst. chelatująca), Alcohol,  Niacinamide ( Witamina PP), Prunus Persica Fruit Extract (ekstrakt z brzoskwini) · Cocos Nucifera Fruit Extract (ekstrakt z kokosa) · Parfum (zapach),  Sodium Benzoate (konserwant), Potassium Sorbate (konserwant), Benzyl Alcohol (konserwant, rozpuszczalnik, zapach, regulator lepkości)· Benzyl Salicylate (zapach), Hexyl Cinnamal (zapach) · Limonene (zapach),  Linalool (zapach)


 Cena, dostępność: 
0,65 € w drogerii D&M
5,90 PLN w sklepie internetowym bioema.pl


 MOJA OPINIA: 
Gdy po raz pierwszy nałożyłam ją na swoje włosy pomyślałam, że bardzo się polubimy, ale niestety tak się nie stało. Odżywka co prawda bardzo ułatwia rozczesywanie, włosy są po niej mięciutkie, jest do tego bardzo wydajna, ale niestety puszy włosy. Najbardziej spuszone są końcówki, dlatego że są to najbardziej zniszczone partie moich włosów. Myślę, że sprawcą tego puszenia jest kokos. W odżywce znajduje Isoprobyl Alcohol - przy częstym stosowaniu odżywek/masek z tym alkoholem moje włosy są strasznie wysuszone.  
Czy kupiłabym ponownie? - Nie.

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Ciekawa odżywka <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tą b/s ale wolałam stara wersje mango.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie szkoda, że puszy włosy bo zapach wydaje się być całkiem ciekawy :) :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam problem z puszeniem, dlatego raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak puszy włosy to niestety nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  7. w moim przypadku byłoby identycznie, nie lubię kokosa w produktach do włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam problem z puszeniem się włosów - czasem mam wrażenie, że to najgorsze co istnieje ;/ Odżywka kusi połączeniem kokosa i brzoskwini. Lecz jeśli puszy włosy to już jest nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam żel pod prysznic Balea; brzoskwinia, kokos i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że włosy się po niej puszą, nie miałam jeszcze żadnej odżywki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro puszy włosy to jest u mnie skreślona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że u mnie ta odżywka by się sprawdziła, bo moje włosy lubią kokosa. Najwazniejsze dla mnie jest własnie nawilżenie, a puszenie i tak niweluję prostownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że się nie sprawdziła, moje włosy też nie przepadają za kokosem, więc pewnie również nie byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż taka srednia raczej ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero użyłam jej kilka razy i na szczęście u mnie sprawdza się dobrze, moje włosy ją polubiły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię wersję figową, szampon jak i odzywka sprawdzają się u mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...