niedziela, 6 marca 2016

Aktualizacja włosowa - Marzec 2016 + wyniki rozdania

Witajcie! ; )

Jak widać na zdjęciu włosy są nierównej długości w każdym miejscu - powodem jest to, że mam inaczej akurat dzisiaj zrobiony przedziałek niż wtedy kiedy miałam ścinane włosy.

Porównanie z poprzednim miesiącem

 


Co używałam w lutym?

Szampony:

- Szampon pielęgnacyjny Hipp Babysanft (do codziennego mycia włosów)
- Szampon do włosów kręconych z wyciągiem z Baobabu, Yves Rocher (do mocniejszego mycia)
- Szampon Isana Med z 5% zawartością mocznika (do mocniejszego mycia)

Odżywki/Balsamy/Maski:

- Planeta Organica, Czarna marokańska maska do włosów, przeciw wypadaniu 
- Planeta Organica, Afryka, Balsam do włosów farbowanych z olejem arganowym `Blask koloru`
- NaturVital, Sensitive Hair Mask Aloe Vera Juniper Zimbro (Maska dla wrażliwej skóry głowy) 
- Balea, Repair + Pflege Spülung - odżywka do zniszczonych włosów

Olejowanie:

-  Babydream, Pflegeol, Oliwka pielęgnacyjna
- Olej rycynowy
- Olej z orzechów laskowych

Półprodukty:

- Ekstrakt z żeń-szenia
- Mleczko pszczele
- Ekstrakt z aloesu zatężony 200-krotnie
- Hydrolizat keratyny

Inne:

- Serum silikonowe CHI
- Yves Rocher, Spray podkreślający loki z wyciągiem z Baobabu 
Balea, Krem do stylizacji włosów kręconych
Balea, Spray do włosów kręconych

Suplementacja:

- witamina B
- skrzypokrzywa
- żelazo
- jadłam również codziennie na śniadanie płatki owsiane/jaglane/jęczmienne + obowiązkowo do tego banan i rodzynki i chyba przez te rodzynki mi się przytyło, bo sypałam ich duuużo.

Plan pielęgnacji na Marzec:

Do codziennego mycia zamierzam używać szamponu Hipp, do oczyszczania szamponu Isana Med. Co do masek/odżywek.. zamierzam przede wszystkich wydenkować te, których jest bardzo mało. Mam zamiar również częściej olejować włosy - przed każdym myciem, a raz w tygodniu naolejować włosy na noc. Włosy zamierzam zabezpieczać serum silikonowym CHI. Zamierzam również brać witaminę B i żelazo. Do tego codziennie na śniadanie płatki owsiane/jaglane/jęczmienne, ale tym razem bez banana i rodzynek, bo waga rośnie... . ; )


Pozdrawiam!
______________________________________________________

Wyniki rozdania:

Wygrała - Amelia Staniszewska!
Gratuluję! : )
Już piszę do Ciebie maila - masz trzy dni, żeby na niego odpisać, inaczej losuję następną osobę. :)








19 komentarzy:

  1. Zawsze marzyły mi się loki jak Twoje :-) .
    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowne włosy, pięknie wyglądają i się błyszczą. Do pielęgnacji włosów używam tylko olej rycynowy z twojej wymienionej lisy.
    Pozdrawiam i obserwuję !

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne włosy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne włoski! :)
    Wygrała osoba tuż za mną, ajj :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zaniedbałam olejowanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie się kręcą, aż wydają się krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładny odcień :) Będę niedługo zmieniać na brąz. Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie błyszczą a ten skręt jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz loczki na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój Mąż powiedział, że mamy podobne włosy i przez chwilkę myślał, że to moje, ach te chłopy :D

    "- Planeta Organica, Czarna marokańska maska do włosów, przeciw wypadaniu
    - Planeta Organica, Afryka, Balsam do włosów farbowanych z olejem arganowym `Blask koloru`
    - NaturVital, Sensitive Hair Mask Aloe Vera Juniper Zimbro (Maska dla wrażliwej skóry głowy) "

    Moje ulubione maski i balsamy :D:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...